"הרוכשים היו נראים רציניים, כנראה שיש ביניהם מצוקה"



ישראל שלו, עורך הדין של ארקדי גאידמק, התייחס היום ב"רדיו ירושלים" למצבה של בית"ר ואמר: "אנחנו עדיין מדברים, אולי נמצא פיתרון. העסקה עדיין לא פוצצה, הוצאתי מכתב על הפרה ולא הודעתי על ביטול החוזה. אדם לוין לא בקשר, הוא ניתק מגע. להערכתי, נצליח להעמיד תקציב לבית"ר. עכשיו אנחנו מוכרים נכסים, בית"ר קודמת לנכסים"

עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, התראיין היום לתוכנית הספורט של "רדיו ירושלים", "בדרך למגרש", והתייחס לעתידה של בית"ר ירושלים ולעסקה שנמצאת על סף פיצוץ עם דן אדלר ואדם לוין. שלו אמר: "רוכשים היו נראים רציניים הם הביעו רצון להשקיע בבית"ר, אבל כנראה שיש מצוקה בינהם. הם לא מסוגלים לעמוד בעסקה. אנחנו עדיין מדברים, אולי נמצא פיתרון. העסקה עדיין לא פוצצה, הוצאתי מכתב על הפרה ולא הודעתי על ביטול החוזה. נתנו להם הזדמנות לפתור את הבעיה, ויש לזה דד לייןבעוד יומיים. במקביל, אנחנו בודקים אופציות אחרות. ניהלנו חוזה לא מעמדת כוח. ארקדי גאידמק מודע לפרטים, הוא מעודכן בהכל, כועס על הסיטואציה וכועס על ההתנהלות. ההתנהלות שלי היא רק מול דן אדלר, למרות ששניהם חתומים על ההסכם. אדם לא בקשר, הוא ניתק מגע. להערכתי, נצליח להעמיד תקציב לבית"ר. עכשיו אנחנו מוכרים נכסים, בית"ר קודמת לנכסים".
יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, התייחס גם הוא למצבה של בית"ר ואמר: "לבית"ר אין בעיה של תקציב מינימום. היא עוברת את תקציב המינימום גם בלי הבעלים החדשים. יש חובות, וגם גירעון משנה שעברה ונצטרך לאזן את זה. נרצה לגמור את הסיפור עם בית"ר שבוע לפני שהליגה מתחילה, כדי שכולם יוכלו להיות רגועים".

 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה