הרוש עשוי לעבור למכבי חיפה שתשלם עבורו 1.5 מיליון דולר



מכבי חיפה פנתה לבית"ר ירושלים במטרה לרכוש את כרטיס השחקן של אריאל הרוש. אם העסקה תצא לפועל, הרוש יושאל חזרה לבית"ר לעונה. בבית וגן מתכננים תביעת ענק נגד אדלר ולוין

יעקב שחר מנסה בכל כוחו לעזור לבית"ר ירושלים והערב הוא פנה לאיציק קורנפיין והציע לו 1.5 מיליון דולר עבור אריאל הרוש. הירוקים מעוניינים לרכוש את כרטיס השחקן של השוער הבית"רי, אך ישאירו אותו בעונה הקרובה בבית"ר.
עוד שחקן שעשוי לעזוב את בית"ר לאחר פיצוץ העסקה עם אדם לוין ודן אדלר הוא חלוצה של בית"ר, חן עזריאל.

הפועל תל אביב מעוניינת בעזריאל, אך נראה שריבוי השחקנים בהפועל על העמדה שלו תטרפד את ההעברה. מכבי חיפה עשויה לרכוש את עזריאל, למרות שלפני כשבועיים נפלה העברתו לכרמל.
בבית"ר נמצאים במצוקה אדירה בכל הנוגע לשחקנים, והיום נודע כי תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף צפויים לעבור למכבי פתח תקווה. הקבוצה של עמוס לוזון כבר הגישה הצעה רישמית לשניים, שימתינו עד יום ראשון לאיציק קורנפיין ובית"ר.
אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן עשויים להתבקש לקצץ בשכרם. השניים כבר הביעו בעבר נכונות לוותר על חלק מהחוזה בו הם מחזיקים בבית"ר, ונראה כי לקורנפיין לא תהיה ברירה בנושא. בנוסף, גם היו"ר בעצמו עשוי שלהקפיא את שכרו לעונה הקרובה, כפי שהתחייב בעבר.
משה בן לולו, שהתאמן עם בית"ר בשלושת השבועות האחרונים, חזר היום סופית למ.ס אשדוד, לאחר שהבין כי לבית"ר אין כסף להחתימו.
בקבוצה מתכננים להגיש תביעת ענק נגד אדם לוין ודן אדלר, לאור העובדה שאלה הפרו הסכם חתום.
ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, התייחס הערב לפיצוץ העסקה בה היה מעורב, ואמר: "אני מצטער על מה שקרה לבית"ר ירושלים ומקווה שהכל יסתדר. אני עובד ביחד עם ההנהלה על מציאת חלופות, כפי שעשיתי עבר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה