בוטלה סופית עסקת בית"ר ירושלים



זה היה צפוי, ועכשיו זה רשמי: אנשי ארקדי גיאדמק יורדים מהעסקה עם דן אדלר ואדם לוין. הסיבה: הרוכשים מארה"ב ביקשו לפתוח מחדש את ההסכם בעקבות המשפט עם גומא אגייאר. עורך דינו של גיאדמק, ישראל שלו, סרב בתוקף וענה בחזרה: "אתם פוגעים בבית"ר"

כפי שנחשף הבוקר באתר ירושלים נט, עסקת מכירתה של בית"ר ירושלים לדן אדלר ואדם לוין התפוצצה, זאת בעקבות העובדה שהרוכשים החדשים לא העבירו את הכסף לקופתה של בית"ר ירושלים, כפי שהתחייבו לעשות זאת.
 

מי שבחרו לפוצץ את הכלים או במילים אחרות לפוצץ את העיסקה הם אנשיו של ארקדי גיאדמק, שהחליטו שהם לא מחכים עוד לכסף וחוזרים לתוכנית הקיצוצים המקורית. בסביבתו של גיאדמק אמרו לנו: "ארדקי לא מעוניין לעשות עסקים עם אנשים כאלה". הסיבה: הרוכשים מארה"ב ביקשו לפתוח מחדש את ההסכם בעקבות המשפט עם גומא אגייאר. עורך דינו של גיאדמק, ישראל שלו, סרב בתוקף וענה בחזרה: "אתם פוגעים בבית"ר"  
 
כעת, בבית"ר ירושלים יצטרכו לבדוק כיצד הם מעמידים תקציב לעונה החדשה, כשמכירתו הצפויה של חן עזריאל להפועל ת"א אמורה לסייע להכניס כסף לקופה של בית"ר. גורמים בבקרה התקציבית מסרו שבית"ר, במידה ותנקוט במדיניות של קיצוץ, תוכל להעמיד תקציב מאושר לעונת המשחקים הקרובה, כשהבקרה צפויה לאשר לבית"ר להעביר את התקציב עד תחילת השבוע הקרוב.
 
צילום: פלאש90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה