הפועל ירושלים נחתה, אורי פסו: "היה מחנה טוב"



הפועל ירושלים נחתה אתמול בלילה בארץ לאחר שסיימה את מחנה האימונים בבולגריה. בשבת הבאה תפתח הפועל את העונה במשחק גביע הטוטו מול נס ציונה

הפועל ירושלים נחתה אמש בארץ אחרי מחנה אימונים מתיש שנמשך עשרה ימים בסופיה, בולגריה. השחקנים של לופא קדוש יכולים רק להיות מרוצים לאחר שלושה נצחונות בשלושה משחקי אימון במחנה ולמרות זאת, בצוות המקצועי ממעטים לייחס חשיבות למשחקי אימון.
קדוש מקווה כי לשורות קבוצתו יצטרפו קשר וחלוץ נוספים. חלוץ הקבוצה מתי אברהם עבר הבוקר ניתוח בפניו. כזכור, אברהם התנגש בשבוע שעבר באחד משחקני קבוצת המילואים של לבסקי סופיה, מה שעלה לו בשני שברים ואובדן הרגשה בחצי פנים. הרופאים בארץ קבעו כי הפגיעה בפניו של החלוץ היא עצבית ולכן החליטו לנתח אותו. אברהם צפוי להיעדר כחודש וחצי.

בלם הקבוצה אורי פסו, סיכם את מחנה האימונים ואמר: " היה לנו מחנה טוב מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית."
פסו היה מרוצה מהמלון והמגרשים בהם השתמשה הקבוצה וקצת פחות מרוצה מהאוכל הבולגרי. "היינו במקום יפה שענה על כל הצרכים שלנו במחנה. לא היה חסר לנו שום דבר. האוכל לא היה משהו אבל זה מה יש והכי חשוב שנכנסנו לכושר וזאת המטרה של מחנה אימונים."
בשבוע הבא תפגוש הפועל ירושלים את נס ציונה במסגרת גביע הטוטו ועל כך אמר השחקן: "אני מאמין שאנחנו כבר מוכנים לגביע הטוטו . יותר חשוב מגביע הטוטו זה להגיע מוכנים למשחק הראשון שלנו בליגה, מול הרצליה."  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה