אוהדי בית"ר ירושלים: "ידענו שלא היינו צריכים לפתח ציפיות"



אוהדי בית"ר ירושלים לא הופתעו במיוחד לגלות הבוקר כי הבעלים החדשים אדם לוין ודן אדלר, עשויים לרדת מקניית הקבוצה. שחקני בית"ר ירושלים מתרגשים פחות לאור העובדה שהקבוצה של אמסלם למודת אכזבות

 אדם לוין ודן אדלר, שהיו אמורים לרכוש את הקבוצה מידי ארקדי גאידמק, נעלמו בימים האחרונים. הטלפונים לא זמינים, הכסף לא עבר ושום סיבה לאופטימיות בית"רית לא נראית באופק. אוהדי בית"ר ירושלים היו סקפטים לגבי השניים כבר מהיום הראשון.
לראייה, האוהדים לא הגיעו לבית וגן לקבל את הבעלים החדשים שהגיעו להכרה עם השחקנים. בקרב אוהדי בית"ר הייתה התחושה שהם לא מאמינים עד שהקבוצה באמת תחזור לעצמה ותעמוד על הרגליים.

"אדלר ולוין עבדו עלינו ועבדו על כולם. הם זוג ליצנים והיה נראה למלכתילה שהם לא מתרגשים יותר מידי לגבי הקבוצה. ידענו שאין שום סיבה לפתח ציפיות. אם הם יקנו את הקבוצה מה טוב, ואם לא אז זה כנראה לא היה צריך לקרות." אמרו האוהדים למודי הניסיון משתדלים שלא לקחת ללב יותר מידי וטוענים כי גם אם הכסף יעבור, השניים לא יחזיקו יותר מידי זמן במועדון.
"יש להם מנטליות שונה מזאת שלנו. הם חושבים שהם יכולים לבוא ולשנות סדרי עולם אבל הם לא. הם לא היו נשארים בקבוצה יותר מידי זמן."
שחקני בית"ר ירושלים שמתכוננים למשחק גביע הטוטו בשבת מול מ.ס אשדוד, מקווים כי הפרשה לא תפגום ביכולת המשחק שלהם בשבת. "ההכנה שלנו הייתה לקויה גם ככה לאורך הפגרה. לא יצאנו למחנה וגם לא היו לנו יותר מידי משחקי אימון." אמרו שחקנים בקבוצה. "אנחנו מקווים שהעניין הזה יגמר כבר ונוכל לצאת לדרך חדשה. אדלר ולוין באו וחייכו אלינו וצחקו איתנו אבל זה לא אמר כלום. הייתה הרגשה של אופטימיות ועם זאת ידענו ששום דבר לא בטוח." ככל הנראה, ייאלץ דוד אמסלם לוותר על מספר שחקני מפתח לקראת המשחק בשבת כמו תומר בן יוסף, מושיקו מישאלוף ומשה בן לולו שייצפו במשחק מהיציע.
 
צילום: פלאש90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה