עסקת אדלר-לוין בסכנת ביטול, עזריאל בדרך להפועל ת"א



גם בבוקר זה הכסף לא עבר לחשבון של בית"ר והעסקה עם הרוכשים החדשים עומדת בפני סימן שאלה גדול. גורם המקורב לעסקה: "אני לא יודע אם העסקה בסכנת ביטול או לא, אבל הכסף לא עבר". בניגוד לפרסומים שונים, איציק קורנפיין נמצא בקשר עם אדלר ולוין, אבל השניים כאמור עדין לא עומדים בהתחייבות שלהם. בנתיים, מתנהל משא ומתן בין בית"ר ירושלים להפועל ת"א על העברתו של חן עזריאל לאדומים, ואם העסקה אכן לא תצא לפועל, המהלך אמור לקרום עור וגידים

איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, בדק היום בבוקר את חשבון הבנק של הקבוצה וגילה כי גם הבוקר הזה הבעלים דן אדלר ואדם לוין לא העבירו את הכסף לקופת המועדון כפי שתחייבו. כמו שזה נראה העסקה עומדת בסכנת ביטול וגורם המקורב לעסקה אמר לאתר ירושלים נט בתגובה: "אני לא יודע אם העסקה בסכנת ביטול או לא, אבל הכסף לא עבר". בניגוד לפרסומים שונים, קורנפיין נמצא בקשר עם אדלר ולוין, אבל השניים כאמור עדין לא עומדים בהתחייבות שלהם.
אחת ההערכות היא שבין הבעלים של בית"ר אדלר ולוין, קיימות מחלוקות ולכן הכסף לא עבר. בית"ר היום צריכה להעביר את התקציב בבקרה וכרגע נראה שקורנפיין יחזור לתוכנית הקיצוץ המקורית שכוללת את הקפאת שכרו לשנה הקרובה קיצוץ בשכר של עמית בן שושן ואבירם בורכיאן ומכירה של שחקן אחד לפחות. בעניין הזה, קורנפיין כבר הספיק לנהל בשעות האחרונות בדיקות עם אנשים בהפועל ת"א אם העסקה לא תיצא לפעול חן עזריאל צפוי לעבור לקבוצה של דרור קשטן, שהמהלך הזה אמור לעזור לבית"ר מאוד מבחינה כלכלית, זה בהנחה שעסקת אדלר ולוין אכן תתפוצץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה