לוק ג'קסון חתם לשנתיים



עכשיו זה כבר רשמי: לוק ג'קסון הוא הזר החדש של הפועל ירושלים לשנתיים הקרובות. המאמן, עודד קטש: "הוא מתאים לסגנון המשחק שלנו". עוזר המאמן, דרור כהן: "יש לו קליעה מצוינת והוא מאוד קבוצתי. הוא יביא לנו הרבה מהניסיון שלו". עכשיו במלחה ממשיכים לחפש גארד וסנטר

לוק ג'קסון חתם באופן רשמי לשנתיים בהפועל ירושלים. השחקן צפוי להרוויח 150 אלף דולר לעונה והוא בעצם הזר הראשון שמחתים המאמן עודד קטש הקיץ.
מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר לאתר הרשמי: "אנו שמחים על הצטרפותו של לוק ג'קסון להפועל מגדל ירושלים. מדובר בשחקן מנוסה ואיכותי עם יכולות גבוהות ואין לי ספק שהוא יהיה פקטור משמעותי עבורנו העונה ויוביל את הקבוצה קדימה. ג'קסון מתאים לסגנון המשחק שלנו ואנו בהחלט מברכים על הגעתו לירושלים".

עוזר המאמן, דרור כהן, הוסיף: "מדובר בשחקן מאוד מנוסה וחכם. לוק רב גוני ויכול לשחק בעמדות 3-4. יש לו קליעה מצוינת, הוא לא כופה את עצמו על המשחק ומאוד קבוצתי. הוא באמת שחקן שכיף לראות על המגרש, כמו עוד רכז ומאמן על הפרקט. הוא יביא לנו הרבה מהניסיון שלו וגם קליעה, כי באיטליה הוא היה שחקן של 15 נקודות למשחק".
כעת, בירושלים ממשיכים לחפש זרים בעמדות הקומבו גארד והסנטר. בקבוצה מחכים לתשובה משבליק רנדולף וממשיכים לצפות במועמדים לעמדות 1-2.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה