אדלר ולוין לא העבירו את הכסף, בבית"ר רגועים



הבעלים החדשים של בית"ר ירושלים, דן אדלר ואדם לוין, טרם העבירו את הכסף לחשבון הנאמנות ובכל זאת, בבית"ר רגועים. שי חדד ומאיר אלקבץ לא הורשו להתאמן

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחכות ל-400,000 הדולרים אותם אמורים אדם לוין ודן אדלר להעביר לחשבון הנאמנות, כפי שנקבע אתמול בבית המשפט. בנוסף, אמורים השניים להעביר 1.2 מיליון דולר, על מנת לכסות את גירעונות הקבוצה מהעונה שעברה ולשלם את משכורתם של השחקנים ואנשי הצוות של בית"ר.
האמריקאים, כאמור, טרם העבירו את הסכומים המדוברים, אך עם זאת, בבית"ר לא חוששים ומאמינים כי הכסף יעבור כולו עד יום חמישי. יש לציין כי אנשי בית"ר לא פנו לנציגי הבעלים על מנת לא לדחוק בשניים והחליטו להמתין בסבלנות.

בית"ר חייבת להעמיד תקציב עד יום חמישי, כפי שנקבע על ידי הבקרה התקציבית. אם לא יגיע הכסף עד אז, תבקש הקבוצה ארכה של מספר ימים.
בעניין המקצועי, שחקני בית"ר ערכו הבוקר אימון נוסף כאשר חוסר הוודאות עדיין נע מעל ראשם של מספר שחקנים. משה בן לולו, תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף ממשיכים לחכות לחוזה חדש. השלושה לא צפויים לשחק בגביע הטוטו ביום שבת, אם לא יחתמו על החוזה בקבוצה. בבית"ר לא יכולים להגיש להם הצעה חדשה כל עוד הבעלים לא יעבירו את הכסף.
אם השחקנים לא יוחתמו, דוד אמסלם ייאלץ למצוא פתרונות בקו האחורי, שכן בן יוסף ומישאלוף נחשבים לשחקני מפתח בהרכב הפותח של בית"ר ירושלים.
שי חדד ומאיר אלקבץ, שהתעמתו אתמול בחדר ההלבשה, לא הורשו לקחת חלק באימון הבוקר. השניים ערכו אימון כושר בלבד וצפויים להיקרא לשיחה עם המאמן דוד אמסלם, שכועס על הריב בין השניים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה