"מאושרים מההחלטה, עכשיו צריך לצאת לדרך חדשה"



דן אדלר ואדם לוין, שני בעלי הבית החדשים של בית"ר, התייחסו להחלטת בית המשפט לבטל את צו המניעה נגד המכירה והוסיפו: "יש לנו אמון מלא בצוות שעומד בראש הקבוצה, אנחנו רוצים שהסגל יביא כבוד למנורה". איציק עובדיה צפוי להתמנות לעוזר המאמן. שי חדד ומאיר אלקבץ התעמתו באימון והושעו

הבעלים החדשים של בית"ר ירושלים, עכשיו באופן רשמי וסופי, דן אדלר ואדם לוין, הגיבו בשעות האחרונות על החלטת בית המשפט לבטל את צו המניעה נגד המכירה של הקבוצה לידיהם, זאת בכפוף להעברת 400 אלף דולר לחשבון נאמנות, עד שיוחלט בין הצדדים מחוץ לכותלי בית המשפט האם גומא אגייאר זכאי לקבל את הכסף או חלק ממנו.
"אנחנו מאושרים שבית המשפט החליט לאפשר את העברת הבעלות לידינו", מסרו השניים בהודעה שהוציאו לתקשורת, "וכבר העברנו הנחיה להעביר את ה-400 אלף דולר לחשבון הנאמנות, כפי שסוכם היום בבוקר. עכשיו אנחנו עובדים עם איציק קורנפיין על מנת להעמיד תקציב לקבוצה. הערבויות יופקדו בבקרה עד יום חמישי, מה שיאשפר לנו לפתוח את העונה ללא חובות וללא מכשולים".

"המטרה שלנו היא שבית"ר תצא עכשיו לדרך חדשה", המשיכו השניים, "ויש לנו אמון מלא בצוות שעומד בראש הקבוצה, שיעמיד קבוצה משובחת ויציבה, שמבוססת על השחקנים הצעירים והמוכשרים שלנו. אנחנו רוצים שהסגל הזה יביא כבוד למנורה, ייקח את המועדון להישגים וייתן גאווה לאוהדים, לירושלים ולמדינת ישראל".
בית"ר צריכה לאשר את התקציב בבקרה עד ה-28.7, יום חמישי הקרוב, וכרגע נראה שהתקציב יהיה סביב ה-28 מיליון ₪. איציק עובדיה עשוי כעת להתמנות לעוזר המאמן של דוד אמסלם ושחקנים כמו תומר בן-יוסף, משה בן-לולו ומושיקו מישאלוף יקבלו סוף סוף הצעות ממשיות לחתום על החוזה. בבית"ר גם לא פוסלים את האפשרות לצאת למחנה אימונים קצר בארץ, לפני פתיחת העונה ביום שבת מול מ.ס אשדוד בחוץ במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו.
ובינתיים, היה היום חם באימון של בית"ר, ולא רק בגלל מזג האוויר. שי חדד ומאיר אלקבץ הצעיר התעמתו במהלך האימון וכמעט והחליפו מהלומות בחדר ההלבשה. המאמן אמסלם החליט להשעות את השניים עד להודעה חדשה.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה