הושגה פשרה: 400 אלף דולר יופקדו בחשבון נאמנות. צו המניעה יבוטל



עורכי הדין של גומא אגייאר וארקדי גאידמק הגיעו לפשרה: 400 אלף דולר יופקדו בקרן נאמנות וצו המניעה יבוטל. המשמעות: בית"ר חוזרת לחיים ושני הצדדים ינסו להגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. בצד של אגייאר אומרים: "גומא לא רוצה לפגוע בבית"ר". התקציב הצפוי: 28 מיליון ש"ח. קורנפיין: "אנחנו שמחים שהוסר הצו, אני רוצה להודות לגומא. לא רצינו להיכנס לעימות ולהשמצות. עכשיו נוכל לגבש תקציב, להביא שחקנים ולפתוח את העונה ברגל ימין"

בתום הדיון הבוקר בבית המשפט המחוזי, הושגה פשרה בעניין צו המניעה שהוציא גומא אגייאר נגד מכירתה של בית"ר ירושלים. השופט משה דרורי שלח את עורכי הדין של הצדדים, רונן ויינברג וישראל שלו, לנסות ולהגיע ביניהם להסדר. אחרי דין ודברים בין הצדדים מחוץ לכותלי בית המשפט, הוחלט ש-400 אלף דולר יושמו בקרן נאמנות, וצו המניעה יוסר מיידית.
במקביל, שני הצדדים ימשיכו להתדיין ביניהם מחוץ לבית המשפט בניסיון להגיע לפשרה על הסכום המדובר ומתוך ניסיון להגיע להסכם קבוע. בצד של אגייאר הסבירו את הדברים ואמרו: "הפשרה היא בגלל הרצון של גומא לא לפגוע בבית"ר. חשוב לנו שהקבוצה תמשיך להתקיים ותתכונן כמו שצריך לעונה הקרובה".

כעת, בעקבות החלטת בית המשפט, בית"ר תוכל לחזור ולהתכונן לעונה הבאה, ללא כל חששות. תקציב הקבוצה לעונה הקרובה צפוי להיות 28 מיליון ש"ח. אגב, בתחילת הדברים בין הצדדים, הציע עו"ד שלו, שמייצג את גאידמק, להעביר רק 200 אלף דולר לחשבון הנאמנות, אולם הצד של אגייאר לא הסכים והשופט דרורי הקצה לשניים חצי שעה לקבל החלטה, לפני שהוא מקבל את ההחלטה במקומם. בסופו של דבר, כאמור, הושגה הפשרה על 400 אלף דולר, צו המניעה בוטל ובית"ר יוצאת סוף סוף לחיים. בית המשפט המחוזי אhשר את הפשרה בין הצדדים.
קורנפיין אמר בתום הדיון: "אנחנו שמחים שהוסר הצו, עכשיו אפשר להעביר סוף סוף את הקבוצה. אני רוצה להודות לגומא, כי בלעדיו הקבוצה מגיעה בעבר לפירוק. הוא לא רצה לפגוע בבית"ר. לא רצינו להיכנס לעימות הזה ולהשמצות. רוצים לתת את הכבוד שמגיע לגומא, ואני מקווה שהוא גם יתרום לנו בעתיד. עכשיו נוכל לגבש תקציב, להביא שחקנים ולפתוח את העונה ברגל ימין".
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה