עד הדיון שיתקיים מחר בעניין צו המניעה שהוציא גומא אגייאר, בבית"ר ירושלים לא יכולים לעשות דבר. בינתיים, עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, הוציא הבוקר צו שיבקש לפסול את צו המניעה הזמני. הקבוצה תחזור להתאמן הערב. בשבת הפרמיירה נגד אשדוד בגביע הטוטו

בבית"ר ירושלים מנסים לשדר עסקים כרגיל, אבל בבית וגן כולם מחכים לדיון מחר בעניין צו המניעה שהוציא גומא אגייאר נגד מכירת הקבוצה. בסוף השבוע התקיימו מספר שיחות בין אנשיו של אגייאר לאנשי בית"ר ירושלים, כשבין היתר הוצע למיליארדר האמריקאי להחזיק בחלק קטן מהבעלות על הקבוצה בכפוף לויתור על הצו. אגייאר, די כצפוי יש לציין, סירב, והצדדים יפגשו מחר בבית המשפט. גורם בבית"ר אמר לנו בעניין הזה: "עד מחר אנחנו תקועים, אנחנו מקווים שיהיה בסדר".
בינתיים, עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, הוציא הבוקר לבית המשפט בקשה לביטול צו המניעה הזמני שהוציא אגייאר נגד המכירה של בית"ר. "אנחנו לא מודאגים", אמרו בסביבתו של שלו, "אבל אנחנו צריכים להתכונן לדיון הזה כמו שצריך ולקחת בחשבון את כל התרחישים". אגב, השופט שצפוי לפסוק מחר בעניין הצו הוא השופט חיים דרורי. הדיון עצמו צפוי להתחיל מחר ב-09:30 בבוקר.

בית"ר תחזור להתאמן היום בערב, קובי מויאל כבר חזר להתאמן עם חבריו לקבוצה. בשבת תפתח בית"ר את העונה באופן רשמי, כשתצא למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. במועדון מרוצים עד כה מקצב מכירת המינויים, שהחלה בשבוע שעבר.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה