יוסי סאסי הגיע לבולגריה. הבעלים חולם על שי אהרון?



שחקני הפועל ירושלים זכו לקבל היום חצי יום חופש וניצלו את הזמן הפנוי לקניות. מחר משחק אימון מול המילואים של לבסקי סופיה. יוסי סאסי הגיע לבוגלריה. הבעלים רוצה להחזיר את שי אהרון. החלוץ מודיע: "מעליב אותי ששואלים אותי שאלה כזאת". פאבלוב עשוי להצטרף

אחרי חמישה ימי אימון אינטנסיביים, זכו הבוקר שחקני הפועל ירושלים לחצי יום חופש, אותו הם ניצלו לקניות ברחבי העיר. הקבוצה של לופא קדוש תמשיך באימוניה הערב, לקראת המשחק מחר מול קבוצת המילואים של לבסקי סופיה. לאחר האימון תערוך הקבוצה קידוש בחדר האוכל במלון בו הם שוהים. 
הבוקר הצטרף למחנה האימונים הבוס הגדול של האדומים, יוסי סאסי. הבעלים הגיע למחנה האימונים מלווה בבנו הצעיר, אריאל, והשניים יישארו עם הקבוצה עד יום שני. שחקני הקבוצה היו נלהבים לפגוש את סאסי ואמרו: ״טוב שהוא כאן, זה מראה נוכחות. אנחנו מקווים לראות אותו כמה שיותר השנה״. 

הזר הנבחן, אנטוניו פאבלוב, ממשיך להתאמן עם הקבוצה ונראה כי החלוץ יחתום בהפועל בימים הקרובים. אם בסופו של דבר יוחתם פאבלוב על החוזה, הפועל תסגור סופית את הסגל לקראת העונה הבאה. 
היום, בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים" בדרך למגרש", נחשף כי הבעלים של הפועל ירושלים, יוסי סאסי, מעוניין להחזיר את החלוץ שי אהרון לקבוצה. אהרון, שעלה לשידור ב"רדיו ירושלים", ביטל לחלוטין את האפשרות שצעד כזה יקרה ואמר: "מפתיע אותי העניין הזה, אבל מעליב אותי שאתם שואלים אותי שאלה כזאת".     

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה