אגייאר נגד בית"ר - הקרב ממשיך



שלושה ימים לפני הדיון בבית המשפט בעניין צו המניעה, עורך הדין של גומא אגייאר, רונן ויינברג, מפשיל שרוולים ואומר: "גומא מאוד רצה להיות הבעלים של בית"ר. סכום המכירה חייב לחזור לגומא. הפתיע אותנו לשמוע שהכסף מהסכם המכירה הלך לנושים של גאידמק, כי זה לא מה שכתוב בהסכם". ההכנות המקצועיות עדיין בהקפאה

בבית"ר ירושלים דרוכים ומתכוננים לדיון בבית המשפט ביום שני בעניין צו המניעה לרכישה שהוציא גומא אגאייר בתחילת השבוע. מאחורי הקלעים, גורמים ומקורבים שונים מנסים ליצור הידברות בין הצדדים במטרה למנוע הליכה לבית המשפט, אבל כרגע הנתק בין אנשי אגייאר לרוכשים החדשים הוא נתק מוחלט ובבית"ר כועסים של אגייאר, כשלטענתם בצעד הזה פוגע בהכנות של בית"ר העונה.
עורך דונן ויינברג, אחד מעורכי הדין שמייצגים את אגייאר בתביעה שלו, אמר היום בראיון ל'רדיו ירושלים": "אנחנו לא רוצים לפגוע בבית"ר. קיבלנו הסכמה שהכסף יעבור לקופת בית המשפט או לחשבון נאמן ואז יהיה אפשר לבצע את עסקת המכירה. יש פה עניין עסקי. גומא הסכים לתרום לבית"ר ירושלים, אבל לא לארקדי גאידמק. גומא מאו רצה להיות הבעלים של בית"ר. סכום המכירה חייב לחזור לגומא. הפתיע אותנו לשמוע שהכסף מהסכם המכירה הלך לנושים של גאידמק, כי זה לא מה שכתוב בהסכם".

ביום ראשון, יממה לפני הדיון בבית המשפט, אמור עו"ד ישראל שלו, המייצג את ארקדי גדיאמק, להגיב לצו המניעה הזמני. בינתיים, צירופו של איציק עובדיה לבית"ר לא מתבצע, שכן כל העניינים המקצועיים בבית"ר, כולל החתמה של שחקנים, מוקפאים עד אחרי הדיון.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה