בית"ר: שחקני הקבוצה מאוכזבים מביטול המחנה



שחקני בית"ר ירושלים קיבלו את ההודעה על ביטול מחנה האימונים באכזבה. תומר בן-יוסף ומושיקו מישאלוף מצפים לחתום על חוזה מחודש עד סוף השבוע. במועדון לא מתרגשים מהתביעה של גומא אגייאר, גם לא הבעלים החדשים. מאמץ להקדים את הדיון בבית המשפט

הצרות של בית"ר ירושלים לא מפסיקות. אמש קיבלו השחקנים הודעה לפיה מחנה האימונים בוטל סופית. השחקנים קיבלו את ההודעה באכזבה, שכן הם ציפו מאוד למחנה ואף היו בטוחים שיצאו אליו עוד השבוע.
בקבוצה מסבירים כי המחנה בוטל עקב מחסור בטיסות וכן לאור העובדה שמרבית הקבוצות כבר עומדות לסיים את מחנה האימונים שלהן ואין יריבות ראויות למשחקי אימון. בבית"ר ינסו לתאם לפחות עוד משחק אימון אחד או שניים עד לתחילת משחקי גביע הטוטו.

בעניין אחר, הנהלת הקבוצה עושה מאמצים להקדים את הדיון בבית המשפט בנוגע לצו המניעה עוד השבוע. הבעלים החדשים, דן אדלר ואדם לוין, שמעו אתמול על הנושא ואמרו כי לא עולות במוחם מחשבות שניות וכי הם ימתינו בסבלנות וירכשו את הקבוצה. אייל ארד, דוברם של השניים, אמר בשמם: "הם לא מודאגים ובטוחים שהעסקה תושלם". אגב, אדלר ולוין היו כבר אמורים לעזוב את הארץ, אבל בשל ההתפתחויות האחרונות הם נשארו בישראל.
תומר בן יוסף ומושיקו מישאלוף ימתינו עד סוף השבוע הקרוב לחתום על חוזה מחודש. השניים אוחזים בהצעות מקבוצות אחרות ומעוניינים לקבל תשובות בעניינם. תומר בן יוסף מחזיק בהצעה לחתום מיידית על חוזה במכבי פתח תקווה. עמוס לוזון הציע לבלם חוזה לשנתיים.
 
עדכון (14:00)
יו"ר קבוצת בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין מסר ל"ירושלים נט" כי המצב הנוכחי הוא אינו פשוט עבור הקבוצה. העניין נמצא בטיפולם של  היועצים המשפטיים  של המועדון, אנו מקווים שנצליח להגיע לפתרון במהרה בימים הקרובים.
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה