הערב: ניסוי כלים ראשון להפועל ירושלים בבולגריה



הפועל ירושלים תערוך הערב את משחק האימון הראשון שלה בבולגריה, מול ביסטריצה מהליגה הבולגרית השנייה. חלוץ קרואטי ובולגרי יבחנו. המאמן, לופא קדוש: "אנחנו רוצים לעבוד קשה במחנה הזה על מנת להגיע לליגה כמה שיותר מוכנים". עידן טל עדיין מתאמן חלקית

הפועל ירושלים ערכה הבוקר אימון נוסף בבולגריה וכבר הערב תשחק מול ביסטריצה מהליגה השנייה בבולגריה. במשחק האימון יבחן לופא קדוש שני חלוצים. האחד, אנטוניו פאבלוב, ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה. החלוץ השני שיבחן הוא ודרן מורטוביץ' הקרואטי, שנחת אמש בבולגריה.
שחקני הקבוצה הביעו שביעות רצון מרמת המלון ומתקניו. במלון בו נמצאת הפועל קיימים שלושה מגרשי כדורגל - שני מגרשי דשא והשלישי סינטטי. בנוסף, זוכים השחקנים לכניסה חופשית לחדרי הספא המפוארים שנמצאים בתחומי המלון.

לופא קדוש התייחס למחנה האימונים ואמר: "הרמה של המלון ושל כל מה שקורה כאן, גבוהה מאוד. אני מרוצה מהארגון. אנחנו רוצים לעבוד קשה במחנה הזה על מנת להגיע לליגה כמה שיותר מוכנים".
עידן טל עדיין לא מתאמן באופן מלא. הקשר סובל מנפיחות בקרסול ועובר טיפולים. קדוש התייחס לעניינו של הקשר ואמר: "מבחינתי זה בסדר. אני מעדיף שלא יתאמן בכלל ושיגיע מוכן למשחקים שלנו בליגה. הוא לא שחקן נוער שאני צריך לבחון, אז ככה שאני רגוע לחלוטין וצריך לתת לעידן זמן להתאושש".
אלעד מעיין הפצוע, שיצא גם הוא למחנה האימונים, עורך אימוני כושר במלון. הקבוצה תערוך במהלך המחנה עוד שני משחקי אימון. המשחק הבא יהיה במוצאי שבת מול קבוצת המילואים של לבסקי סופיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה