דוד אמסלם יאמן את בית"ר ירושלים



לאחר התלבטות ממושכת החליט דוד אמסלם לאמן את בית"ר ירושלים בעונה הקרובה. ההחלטה התקבלה הערב בבית וגן, לאחר פגישה עם הבעלים החדשים, דן אדלר ואדם לוין. השלב הבא: לבנות תקציב לעונה הקרובה

האופטימיות שבה לבית וגן. הנהלת בית"ר ירושלים הודיעה הערב רשמית על מינויו של דוד אמסלם כמאמן הקבוע של הקבוצה בעונה הקרובה. אמסלם התלבט ארוכות האם להסכים להיות המאמן הראשי של הקבוצה והערב, אחרי ששוחח עם הבעלים החדשים של בית"ר, דן אדלר ואדם לוין, החליט לקחת על עצמו את התפקיד המחייב.
הבוסים החדשים של בית"ר הגיעו למתחם בית וגן ופיזרו חיוכים לכל עבר. השניים הצהירו כבר ברגע שהגיעו כי בית"ר ירושלים תחזור להיות קבוצת הפאר שהייתה בעבר. לאחר מכן נכנסו לוין ואדלר לפגישה עם יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ודוד אמסלם. לאחר הפגישה הוציאה הקבוצה הודעה רשמית כי אמסלם יישאר בתפקידו ואת עונתו הראשונה כמאמן יעביר בבית וגן.

הבעלים נכנסו לחדר ההלבשה וערכו היכרות ראשונית עם השחקנים. "הגענו לבית"ר ירושלים לתקופה ארוכה. לפני חודש לא חשבנו בכלל שנהפוך להיות הבעלים של הקבוצה. אנחנו רוצים להודות לרב גרוסמן שהיה אחראי על ההתקשרות בינינו לבין הקבוצה. אתם השחקנים צריכים להיות מאוחדים ולא להישבר. אנחנו אוהבים מאוד את העיר ירושלים ושיהיה לכולנו בהצלחה", אמרו הרוכשים לשחקנים. השחקנים החלו באימון הערב מיד לאחר השיחה עם אדלר ולוין. השניים, אגב, לא היססו והצטרפו לשחקנים לריצה מסביב למגרש למרות הממטרות הפועלות.
קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, התייחס להיכרות עם הבעלים החדשים ואמר: "אפשר לחייך ולשמוח. אנחנו יוצאים לדרך חדשה עם בעלים חדשים. השחקנים שמחים ויש הרבה ביטחון. נעשה מחנה אימונים כמו קבוצה בליגת העל והשנה נהיה קבוצה טובה. הם הציגו את עצמם ואמרו שהם מאוד מתרגשים. הם התרגשו, וכל מילה שנייה שלהם הייתה 'ירושלים'". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה