נעימי, אוחיון או יזרעאלי?



בימים הקרובים יוכרע: מי הם שני הגארדים שבכותרת שיאיישו את הקו האחורי של הפועל ירושלים. כמו שזה נראה כרגע, יובל נעימי יקבל את המושכות וגוני יזרעאלי יהיה הגארד השני. עמית שמחון ישוחרר. מאט ג'נינג על סף סיכום באיטליה

סאגת הגארדים בהפועל ירושלים אמורה להסתיים השבוע. כמו שזה נראה כרגע, יוגב אוחיון, המועמד המועדף על המאמן עודד קטש, נמצא בדרך למכבי תל אביב, זאת בעקבות ההודעה של יותם הלפרין לראשי האלופה על כך שהוא לא יממש את החוזה בקבוצה בעקבות בעיות המס. בלאט כבר הספיק לשוחח עם אוחיון ונראה שהוא יחתום בשורות האלופה בקרוב. אם הדבר אכן יקרה, יובל נעימי יחתום בימים הקרובים בירושלים ויהיה הגארד המוביל של האדומים. נעימי כבר סיכם את רוב תנאיו בקבוצה, אבל השהה את חתימתו גם בגלל הרצון שלו לבדוק עוד אופציות באירופה.
אם נעימי אכן יחתום בסופו של דבר, מי שצפוי להשלים איתו את הקו האחורי של הקבוצה הוא גוני יזרעאלי, שכבר נמצא במשא ומתן מתקדם עם ירושלים. מי שצפוי לעזוב את ירושלים הוא עמית שמחון. לגארד יש חוזה לעוד שנתיים בהפועל ירושלים, אבל הוא לא מצא את מקומו בסגל של ירושלים וצפוי לעזוב את הקבוצה, ככל הנראה למכבי ראשון לציון או עירוני אשקלון.

מאט ג'נינג, שהיה במשא ומתן עם הקבוצה, על סף סיכום בקסאלי האיטלקית.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה