קורנפיין ייפגש עם אמסלם



יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין ייפגש היום עם המאמן, דוד אמסלם. השניים יחליטו האם אמסלם ימשיך כמאמן ראשי. מישאלוף, בן יוסף ובן לולו ישארו. אוחיון עשוי להגיע לבית"ר

 
יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ייפגש היום עם המאמן הנוכחי, דוד אמסלם על מנת להגדיר יחד את תפקידו החדש של אמסלם במועדון.

בבית"ר לא פוסלים אפשרות שדוד אמסלם ימשיך לכהן כמאמן ראשי , במיוחד לאחר שהשחקנים הביעו את דעתם בעניין ואמרו כי אמסלם הוא המאמן הראוי ביותר לתפקיד.
בפני שחקן העבר תעמוד ככל הנראה האפשרות להישאר מאמן הקבוצה אך לא ברור בשלב זה האם אמסלם מעוניין להוביל את הקבוצה. במידה והוא לא ימשיך כמאמן ראשי, קורנפיין יאיץ את המגעים עם המועמדים הנוכחים, אלי גוטמן וגיא לוזון.
דן אדלר ואדם לוין שנחת אמש בארץ, יגיעו במהלך היום לפגישה משולשת עם קורנפיין בה ידונו בגובה התקציב. היו"ר הודיע לבקרה התקציבית כי תקציב הקבוצה יעמוד על 25 מיליון שקלים אך נראה כי התקציב יגדל בחמישה מיליון שקלים לפחות.
היו"ר צפוי להיפגש גם עם השחקנים שעדיין לא מחזיקים בחוזה חתום בקבוצה. במועדון מעריכים מאוד את תומר בן יוסף, משה בן לולו ומושיקו מישאלוף שהתאמנו עד כה למרות שלא אחזו בחוזה.
תומר בן יוסף מחוזר בקבוצות נוספות ובעיקר על ידי מכבי פתח תקווה. הבלם מעוניין להישאר בבית"ר ונראה כי תנאיו יסגרו במהרה.
מושיקו מישאלוף בחר גם הוא לחכות לבית"ר למרות ההצעה מקבוצתו הקאזאחית של ג'ון גרגורי.
החלוץ, משה בן לולו שהיה אמור לחזור לקבוצתו, מ.ס אשדוד, התעקש להשיג שחרור וחזר השבוע לאימונים עם בית"ר.
קורנפיין עשוי להיפגש עוד השבוע עם קשרה היוצא של מ.ס אשדוד, משה אוחיון. הקשר מחוזר כבר תקופה על ידי בית"ר ונראה כי העובדה שהוא שחקן חופשי תזרז את החתמתו.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה