הערב: הפועל קטמון חוזרת לאימונים



הפועל קטמון תפתח הערב את אימוניה לקראת עונת 2011/2012. השחקנים מוכנים, האוהדים מתרגשים וליאור זאדה מצהיר: "הגיע הזמן לדבר פחות ולעשות יותר"

 הפועל קטמון תפתח הערב רישמית את האימונים לקראת עונת 2011/2012. הקבוצה של ליאור זאדה התמודדה בפגרה האחרונה עם החלטת ההתאחדות לכדורגל לפיה קבוצה אחת בלבד תעלה לליגה הלאומית ולמרות זאת, החליטה שלא להרים ידיים מראש.
אומנם, קטמון הורידה הילוך לאחר קבלת ההחלטה במשרדי ההתאחדות אך בקבוצה החליטו ללקט שחקנים צעירים עם ניסיון מוכח , בדרך למעלה הטבלה. הקבוצה תתאמן במגרשה הקבוע ולאימון צפויים להגיע אוהדי הקבוצה בהמוניהם על מנת להכיר את שחקני הרכש החדשים.

השחקנים שהצטרפו לסגל של הקבוצה במהלך הפגרה הם: גרי אסוס, אילן טפרה, ליאב פרנקו, מיקי רנדי, עומרי נווה וזיו סולומוביץ'.
מנגד, עזבו את הקבוצה איתמר יחיא, מאהר אלחממדה, יבגני גופמן, שרון סבג, יוסי אבולעפיה, אמיר גולה, ניסים אזרזר ומוטי אוחיון.
בקטמון התבשרו השבוע כי שניים משחקניה החשובים, יאלצו גם הם להיפרד מהקבוצה. אורי וורנר ועדי מרציאנו הפסידו השבוע למבשרת,לה הם שייכים, בבוררות.
מרציאנו החליט להיכנס ל"הסגר" של שנתיים ,אז יוכל לקבל את כרטיסו. אורי וורנר פצוע ולא יוכל לשוב לשחק עד חודש ינואר. יניב אברהמי צפוי להמשיך לעונה נוספת בקבוצה, שתהיה עונת הפרישה שלו ככל הנראה.
מאמן הקבוצה ליאור זאדה אמר לקראת אימון הפתיחה: " יש התרגשות לקראת פתיחת האימונים והרגשה של משהו חדש. זה יהיה כיף לפגוש שוב את הצוות ואת השחקנים שלנו. אנחנו נשמח לראות את הקהל שלנו. הגיע הזמן לדבר פחות ולעשות יותר."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה