מתחילים לעבוד



הבעלים החדשים של בית"ר ירושלים, אדם לוין ודן אדלר, לא הגיעו לבית"ר ירושלים כדי להתפרסם. הם הגיעו על מנת לעשות סדר בבלאגן. בשלב הראשון יטפלו בתקציב, מאוחר יותר יגיע מאמן ואז יוחתמו שחקנים. כשהקבוצה תעמוד על הרגליים, יעברו לוין ואדלר ללמד את הקהל לחיות בשלום עם כולם. יוצאים לדרך

 
בית"ר ירושלים עברה אתמול לידיים חדשות והבעלים לא מבזבזים זמן. אדם לוין ודן אדלר רוצים להחזיר עטרה ליושנה ולבנות מחדש את מה שנהרס בשנתיים האחרונות בקבוצה של הבירה. אדלר עצמו כבר הספיק לנחות בארץ בחשאי והבוקר נפגש עם קורנפיין. לוין צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא ואז יערכו השניים מסיבת עיתונאים חגיגית. 

בשלב הראשון, יפגשו השניים עם יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, וישוחחו עימו על התקציב הנדרש על מנת להציל את הקבוצה במטרה להקים כבר העונה סגל ראוי לליגת העל. אדלר ולוין לא מדברים על אליפויות ובטח לא על דאבל, אבל בהחלט רוצים לראות את בית"ר ירושלים מתמודדת בכבוד מול שאר קבוצות הליגה. לאחר שיוחלט על גובה התקציב יעברו הצדדים לטפל בנושא המאמן. בשלב זה נראה כי דוד אמסלם ימשיך בצוות המקצועי ויקבל את הכבוד הראוי לו, אך מעליו יהיה מאמן נוסף. שחקני בית"ר תומכים בהשארת אמסלם בתפקיד המאמן הראשי, אך נראה כי הסיכוי לכך קלוש. המועמדים לתפקיד בשלב זה הם אלי גוטמן וגיא לוזון. גוטמן מועמד מוביל ולמרות שהודיע כי הוא לא מעוניין לאמן בליגת העל, הבעלים וקורנפיין יזמו פגישה עם המאמן וינסו לסכם את תנאיו.
בשלב הבא, ברגע שימונה מאמן, תחל הקבוצה ברכש. כבר עכשיו ברור שחן עזריאל לא ישוחרר מהקבוצה וימשיך לעונה נוספת. תומר בן יוסף, שאוחז בהצעה מיידית ממכבי פתח תקווה, צפוי גם הוא להישאר ואמור לחתום על חוזה מחודש. מושיקו מישאלוף יקבל גם הוא הצעה חדשה ואמור להישאר בקבוצה. ברגע שיתברר נושא התקציב תדע בית"ר מה רמת השחקנים הזרים אותה היא יכולה להחתים.
בנוסף להכל, מתכננים אדלר ולוין לעבוד בכל הכח על שיפור התדמית של הקבוצה. השניים, שוחרי שלום ולוחמי זכויות האדם, ינסו להחדיר לאוהדים שעליהם לחדול מקריאות גזעניות ולהתמקד נטו בעידוד הקבוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה