רז:"עידן טל השתלב בצורה יוצאת מן הכלל"



רגע לפני מחנה האימונים, פותח יו"ר הפועל ירושלים,גיל רז את הלב ואת הפה. היו"ר מזמין את האוהדים לראות את הקבוצה שנבנתה ומספר על התרשמותו מהרכש הטרי, עידן טל

עידן טל וגיל רז בימים יפים יותר
הפועל ירושלים תצא ביום שני הקרוב למחנה אימונים בן עשרה ימים בבולגריה. מי שעומד מאחורי הארגון והתכנון של המחנה הוא יו"ר הקבוצה גיל רז שבין כל עיסוקיו בחייו הרגילים, מצא זמן לשלב בסדר יומו העמוס גם את הפועל ירושלים. כסף הוא לא מקבל מהתפקיד אבל מה שמניע את רז זאת אהבה אמיתית לקבוצה.
היו"ר חתום על אחת ההחתמות החמות של עונת המלפפונים, עידן טל. אחרי חודש של משא ומתן ומאמצי על, הצליח רז להביא לאדומים את הקשר שכיכב בשנים האחרונות בליגת העל. הבוקר, ממתחם האימונים, סיפר לנו רז על ההכנות לליגה, על השיקום שעברה הפועל ירושלים וגם פונה לאוהדי הקבוצה.

בתור אחד שהיה שותף לבניית הקבוצה, מה דעתך על הסגל?
 " אני מאוד מרוצה מהסגל שלנו. זה סגל שהוכיח את עצמו בשנה שעברה וזאת הסיבה בגללה בחרנו להשאיר את מרבית הסגל. שחקני הרכש שהגיעו אלינו יכולים רק לעזור ולהוסיף לחוזק של הקבוצה.אנחנו מחפשים עוד חלוץ והסגל ייסגר."
ההחתמה של עידן טל,מדהימה. איך עשיתם את זה?
"הצלחנו להביא את עידן טל כי הוא רצה לבוא. זה היה הדדי לגמרי. אי אפשר להביא שחקן בכח."
ואיך הוא משתלב עד עכשיו?
"הוא משתלב בצורה יוצאת מן הכלל. אני עומד כאן באימון ומסתכל עליו והוא פשוט נראה כשחקן בית כמו כל יתר שחקני הבית. הוא מסדר את מקלות האימון על הדשא, עוזר ודוחף. אני חושב שקלענו בול. הוא אומנם בא מגבוה אבל הוא לא מתנהג כך בכלל."
הפועל ירושלים עברה שינוי משמעותי. איך זה קרה?
" זה לא שינוי שקרה ביום אחד. עמוס ואני ניסנו לדבר פחות ולעשות יותר וזה בא בעבודה קשה ולפעמים גם נגד הזרם. הצבנו לעצמנו מטרות, בחלקן כבר עמדנו. באנו למועדון בידיים נקיות וראינו לנגד ענינו את טובת הקבוצה בלבד."
מה יש לך להגיד לאוהדי הפועל ירושלים?
"האוהדים חשובים מאוד לקבוצה. כדורגל זה ספורט תחרותי ואין קבוצה שיכולה להצליח בלי אוהדים. יש לנו קהל אינטלגנטי וחם ואני מקווה שהם יבואו למשחקים שלנו כי הם חלק מאיתנו."
לסיכום, מה ייחשב ככשלון העונה ומה כהצלחה?
"אנחנו מכוונים גבוה אבל בהדרגה. אם נגיד שנעלה זאת תהיה טפשות או שחצנות. אני מקווה מאוד שנשתלב בפליאוף העליון ואז אולי גם נתחזק.אני מאוד מאמין בקבוצה ואם לא נגיע לפליאוף העליון זה ייחשב כחוסר הצלחה." 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה