אדלר: "אנחנו מאמינים בירושלים. באנו לפה לתקופה ארוכה"



"זאת הזדמנות טובה בשבילנו, אנחנו אוהבים אתגרים. חשוב לנו שההשקעה תהיה לטווח הארוך. בכל מה שקשור למה שקורה על הדשא, יהיה אחראי רק אדם אחד: איציק קורנפיין. היינו שמחים לשנות את המוניטין שיש לבית"ר. אנשים שאוהדים את בית"ר מובכים מהקהל שלא מגלה סובלנות ואם נצליח לשנות את התדמית הזאת שדבקה בקבוצה, זאת תהיה הצלחה גדולה". דן אדלר בראיון ראשון לרדיו ירושלים. איציק קורנפיין: "הם באים לתקופה ארוכה. הם אוהדים את המדינה"

דן אדלר, הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, נחת הלילה בחשאי בישראל והבוקר, בראיון רדיופוני ראשון, דיבר עם "רדיו ירושלים" בתוכנית "בדרך למגרש". 
אדלר סיפר לרדיו: "אנחנו מאוד נרגשים ממה שקרה, שנינו נלהבים ומאוד מצפים לזה. זאת הזדמנות טובה בשבילנו, אנחנו אוהבים אתגרים. עד עכשיו קיבלנו תגובות מהרבה אנשים ואנחנו כבר יודעים דבר אחד: אנחנו יודעים איפה בית"ר ירושלים נמצאת עכשיו ולאן אנחנו רוצים שהיא תלך".

אדלר התייחס למטרות העונה ואמר: "חשוב לנו שההשקעה תהיה לטווח הארוך. אנחנו לא מצפים לקחת אליפות בעונה הקרובה. נהיה פה הרבה זמן. אנחנו נהיה מעורבים בפן העסקי וברעיונות הקריאטיביים לשיווק ל הקבוצה בלבד. אבל בכל מה שקשור למה שקורה על הדשא, יהיה אחראי רק אדם אחד: איציק קורנפיין. התרשמנו ממנו, מדובר באדם מאוד מוכשר ומיומן לעשות את הדברים שצריך לעשות בשביל שבית"ר תצליח מבחינה מקצועית".
על הניגוד בתפיסות העולם שלו לעומת אלה של חלק מאוהדי בית"ר אמר אדלר: "לא באנו לפה בשביל להעביר אג'נדה פוליטית. זאת ממש לא המטרה שלנו. יש לנו שאיפות שבית"ר תהיה מחוברת למה שמייצגת ירושלים והכדורגל. היינו שמחים לשנות את המוניטין שיש לבית"ר. אנשים שאוהדים את בית"ר מובכים מהקהל שלא מגלה סובלנות ואם נצליח לשנות את התדמית הזאת שדבקה בקבוצה, זאת תהיה הצלחה גדולה. אני רוצה שהאוהדים יהיו הפרטנרים שלנו לשינוי, אנחנו צריכים אותם ביחד איתנו". אנחנו נברך על זה, נעודד את זה".        
היו"ר איציק קורנפיין עלה גם הוא לדבר בתוכנית הרדיו ואמר: "מדובר בשני אנשים שהם ציונים גדולים ומאוד אוהדים את המדינה. עדיין לא ברור מה יהיה התקציב שלנו בעונה הקרובה. הם אמרו לי במהלך המו"מ שהם באים לתקופה ארוכה".    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה