עידן חדש בבית"ר ירושלים



אדם לוין ודן אדלר הם שני הרוכשים החדשים של בית"ר ירושלים. העסקה נסגרה בלונדון בשלוש לפנות בוקר, כשגם ראש העיר, ניר ברקת, נוכח במקום. בקרוב יתחילו ההכנות לעונה הבאה. איציק קורנפיין יישאר בתפקיד. וגם: מי הוא דן אדלר?

עידן חדש בבית"ר ירושלים. אדם לוין ודן אדלר, שני האמריקאים יהודיים, הם הרוכשים החדשים של מועדון הכדורגל המפואר מבית וגן. בתום שלושה ימים של פגישות, בשעה שלוש לפנות בוקר, נמכרה הקבוצה לשני המשקיעים, שחתמו על ההסכם בנוכחות יו"ר בית"ר, איציק קורנפיין, ישראל שלו, עורך דינו של ארקדי גאידמק, וראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שהגיע גם הוא אתמול ללונדון להשתתף בפגישה.
ההערכות מדברות על כך שלוין ואדלר ישלמו לגאידמק 400 אלף ₪, ובכך בעצם יעבירו את הקבוצה לבעלותם. בימים הקרובים יערכו השניים פגישות עם אנשי בית"ר במטרה לבנות את התקציב של הקבוצה ולהתחיל להיערך מבחינה מקצועית לעונה הקרובה. בהקשר הזה, שמו של אלי גוטמן עלה כמועמד לאמן את בית"ר, אבל בקבוצה שללו את העניין וגם המאמן עצמו אינו חפץ כרגע לחזור לאמן.

אז מי הוא דן אדלר? מדובר באיש עסקים מצליח, שבצעירותו החל לעבוד בחברת וולט דיסני, עד שהפך לימים לסגן הנשיא של החברה. הוא גם ניסה להיכנס לפוליטיקה בארה"ב, אבל עשה את זה ללא הצלחה. בנוסף, אדלר נחשב למוביל בתחום סרטי האנימציה בארה"ב. איש העסקים גם נחשב לתורם גדול בארה"ב, ובשנים האחרונות הוא מכהן כחבר בהנהלת "פורום מדיניות ישראל" ו"המרכז לזכויות האדם". לוין, הרוכש השני, הוא בעצם זה שעמד בראש הקמפיין של אדלר, כאשר האחרון ניסה את מזלו בפוליטיקה.       
 
צילום: פלאש 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה