בית"ר ירושלים נמכרה,גוטמן מועמד



בית"ר ירושלים עברה לפנות בוקר לידי המשקיעים החדשים-אדם לוין ודן אדלר. גוטמן המועמד הראשי לתפקיד. עשוי להמריא בשעות הקרובות ללונדון

 
תם ונשלם עידן ארקדי גאידמק. שש שנים לאחר שנכנס למועדון,בית"ר ירושלים יוצאת לדרך חדשה לאחר שלפנות בוקר נחתמה סופית העברתה לידי קבוצת הרוכשים מארה"ב, אדם לוין ודן אדלר.

זהותם של המשקיעים החדשים עדיין לא ידועה ובשעות הקרובות תצא הודעה רישמית מטעם המועדון.
המועמד הראשי לתפקיד הוא אלי גוטמן שעשוי להמריא בשעות הקרובות ללונדון על מנת לסכם את תנאיו בקבוצה.
כזכור, יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין המריא בשלישי בבוקר ללונדון שם החל בסבב פגישות עם המשקיעים איתם הוא מנהל מו"מ למעלה משבועיים.
קורנפיין נפגש עם הרוכשים אתמול אחה"צ והצדדים דנו במצבה הנוכחי של בית"ר. היו"ר ועו"ד ישראל שלו הציגו בפני המתעניינים את הדוחות הכספיים של הקבוצה וכן את הסכומים אותם עליהם להשקיע בבית"ר על מנת למנוע מהקבוצה הליכה לפירוק.
אחד משחקני בית"ר ששמע את הבשורה המשמחת אמר: "דיברנו על זה ביומיים האחרונים והייתה הרגשה שזה עומד לקרות. אני שמח מאוד שהקבוצה עברה לבעלות חדשה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת."
בצד המקצועי, משחק האימון שתוכנן להיום מול רעננה,בוטל. הקבוצה ערכה אימון בוקר בו נטלו חלק כל שחקני הקבוצה שגם שוחחו בנושא המכירה ביניהם. בשבוע שעבר ביטלה בית"ר סופית את מחנה האימונים שתוכנן לה לשבוע הבא אך לאחר החתימה על העברת בית"ר, התברר כי בית"ר תצא למחנה בספרד.משה בן לולו, ששייך למ.ס אשדוד, חזר סופית לבית"ר ירושלים וברגע שיתאפשר יחתום החלוץ על חוזה חדש.
בשלב זה נראה כי רכישת בית"ר תוביל להישארותו של חן עזריאל בקבוצה. החלוץ הביע כל העת את רצונו להישאר במועדון בו גדל ונראה כי כך יהיה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה