איציק קורנפיין ייפגש היום עם שני הרוכשים המיועדים של בית"ר ירושלים. בבית"ר מגדירים את הפגישה כקריטית, אבל שומרים על אופטימיות. גורם בקבוצה: "שני המשקיעים כבר סיימו את בדיקת הנאותות שלהם, הם יודעים הכל על הקבוצה ואם הם החליטו להיפגש עם איציק, יכול להיות שהפעם זה סוף סוף משהו רציני"

האם קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים בדרך לפיתרון? היממה המכריעה של הקבוצה הגיעה, ותשובות נקבל בקרוב. אתמול, כאמור, כפי שפורסם באתר "ג'רוזלמנט", המריא יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ללונדון, שם הוא היה אמור להיפגש אתמול עם שני המשקיעים היהודים מארה"ב המעוניינים ברכישת המועדון. הפגישה נדחתה בסופו של דבר להיום, זאת לאור העובדה שהרוכשים הפוטנציאליים התעכבו בהגעתם ללונדון.
בבית"ר שומרים על אופטימיות לקראת הפגישה, בעיקר לאור העובדה שישתתפו בה גם הנציגים של ארקדי גאידמק, עו"ד ישראל שלו ויועצו של המיליארדר הרוסי, ישראל גולדשמיט. גורם בבית"ר ירושלים אמר הבוקר לאתר שלנו: "אם עו"ד שלו וגולדשמיט הגיעו לפגישה הזאת בלונדון במיוחד, כנראה שלא מדובר בעוד פלופ. שני המשקיעים כבר סיימו את בדיקת הנאותות שלהם, הם יודעים הכל על הקבוצה ואם הם החליטו להיפגש עם איציק, יכול להיות שהפעם זה סוף סוף משהו רציני". אגב, את שני הרוכשים מייצג עורך הדין גיל לברון, שסירב לדבר גם הוא, אולי עוד רמז לכך שהפעם באמת מדובר במשא ומתן רציני.

בגזרה המקצועית, בית"ר ירושלים סיימה אתמול את משחק האימון שלה מול מ.ס אשדוד בתיקו 0:0. המשחק נערך באשדוד, וכהמ עשרות אוהדי בית"ר שהגיעו לצפות בו קיללו במהלכו את היו"ר קורנפיין. קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, הוחלף במהלך המשחק וניגש ליציעים במטרה להרגיע את הרוחות. 
התמונה באדיבות אתר הבית של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה