זאדה: "אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה"



הפועל קטמון תפתח את האימונים בתחילת השבוע הבא ומאמן הקבוצה, ליאור זאדה, מוכן. הקואץ' לא מסמן מטרות, אבל חושב גבוה ואפילו מאחל להפועל ירושלים בהצלחה

הפועל קטמון תפתח ביום ראשון הקרוב את אימוניה לקראת העונה הבאה. הקבוצה של ליאור זאדה קיבלה בכעס את החלטת ההתאחדות לפיה קבוצה אחת בלבד מתוך 32 קבוצות בליגה א' תעלה לליגה הלאומית, ובגלל החלטת ההתאחדות, החליטו בקבוצה להתמתן וגייסו לסגל הקבוצה רכש צעיר עם פוטנציאל גדול.
 

שלום ליאור זאדה. מה דעתך על הסגל שבניתם?
"דבר ראשון, אנחנו במצב מצוין. הסגל שלנו כמעט מלא וסגור.זה נכון שהבאנו בעיקר שחקנים צעירים לסגל, אבל אלו שחקנים עם ניסיון למרות גילם. הם יכולים לשחק בכמה עמדות במגרש וזה היתרון שיהיה לנו. אני מקווה שיהיו מעט מאוד שינויים לאורך העונה". 
אז בעצם לקטמון אין מטרות העונה?
"בוודאי שכן. המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה אבל בהתחשב בנסיבות אנחנו לא נדבר על עלייה. זה יהיה יומרני מצידנו ולא חכם. אנחנו צריכים להתקדם, לערוך כמה משחקי אימון ואז נדע מה מצבנו ביחס לקבוצות אחרות".
מה דעתך על החלטת ההתאחדות?
"ההחלטה לא טובה. אין דברים כאלה בשום מקום בעולם. קבוצה שמסיימת במקום הראשון צריכה לדעת שהיא עולה ליגה. ננסה להתעסק בנושא הזה כמה שפחות ולנסות להצליח".
מה קורה בעמדת עוזר המאמן?
"דנו בנושא הזה יותר מידי. בשלב זה עוזר המאמן שלי הוא חמוטל פטיה. ניסו ליצור אש בתקשורת ואמרו שכביכול אני לא רוצה את אמיר גולה. אני כן רוצה אותו ואני מאמין שעם הזמן הוא גם ישתלב בצוות המקצועי. אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לגייס כסף להבאתו".
אין כסף בקופה?
"יש לנו כסף רק למי שהבאנו. אנחנו מאוד אחראיים ולא נחתים אנשים אם לא יהיה מאיפה לשלם".
מה דעתך על החתימה של עידן טל בהפועל ירושלים?
"זאת החתמה טובה ומעניינת. כל הכבוד ובהצלחה".
ומה עובר לך בראש שאתה רואה את מצבה של בית"ר?
"המצב של בית"ר רק מוכיח שהיום הכל קשה בכדורגל. כשאני רואה את הקשיים שלהם, אני חושב שאנחנו צריכים רק להעריך את מה שיש לנו".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה