המלחמה על אוחיון



אתמול, בפגישה שהתארכה עד השעות הקטנות של הלילה, ניסה יו"ר הפועל ירושלים, דני קליין, לשכנע את יוגב אוחיון לחתום על חוזה חדש לשנתיים במועדון. הבעיה: ברכז מתעניינת גם מכבי תל אביב וקבוצות באירופה, כשכולן מציעות לו כסף יותר גדול. נמשך המשא ומתן עם דיז'ון תומפסון. יובל נעימי אמור לחתום בקרוב

בהפועל ירושלים עדיין לא מוותרים על יוגב אוחיון. אמש נערכה פגישה בין יו"ר הקבוצה, דני קליין, לשחקן, בביתו של קליין במבשרת, פגישה שהתארכה עד השעות הקטנות של הלילה. קליין הציע לאוחיון לתחום בירושלים לשנתיים, כשהוא משדרג את החוזה שלו משתי העונות האחרונות במלחה. בנוסף, קליין הבהיר לאוחיון שהוא הולך להיות בורג מאוד מרכזי וחשוב במערך של הקבוצה. המאמן, עודד קטש, ביקש מהיו"ר האדום להילחם על אוחיון והוא מאוד מעוניין לראות אותו ממשיך. אבל כמו שזה נראה כרגע, בין הצדדים יש פערים.
באוחיון מתעניינת גם מכבי תל אביב, במידה ויותם הלפרין לא יחתום בקבוצה בשל בעיות המס, והיא מציעה לשחקן יותר כסף. לרכז המוכשר יש גם כמה הצעות מחו"ל, ביניהן מקבוצות ביילה וקסאלי האיטלקיות ונובו מסטו הסלובנית. גם ההצעות מאירופה יותר קוסמות לשחקן מבחינה כספית וכרגע נראה שהוא מתרחק מירושלים.

במקביל, בבירה ממשיכים לנהל משא ומתן עם דיז'ון תומפסון. הנהלת הקבוצה הציעה לשחקן חוזה לשנתיים ובין הצדדים מתנהל כרגע משא ומתן, כשיש בין הצדדים פערים כספיים לא גבוהים.  
בלי קשר, במלחה מקווים שיובל נעימי, שסיכם כמעט את כל תנאיו בבירה, יחתום בימים הקרובים.
הצילום באדיבות אתר מנהלת הליגה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה