סטי חזר להתאמן, טל התאמן בצד



קפטן הפועל ירושלים חזר הבוקר להתאמן. עידן טל ערך אימון קל. האדומים קיבלו פקס מאשקלון שביקשה לאסור על המגן, חיים איצרין, להתאמן. גם שאר שחקני הרכש עדיין לא הביאו את טפסי ההעברה. החיפוש אחר חלוץ נמשך

 
הפועל ירושלים ממשיכה בהכנות למחנה האימונים אליו תצא הקבוצה בשבוע הבא. קפטן הקבוצה, רם סטי, חזר הבוקר להתאמן לאחר שנעדר יומיים בשל מחלה. סטי ערך אימון חלקי בלבד ויערוך אימונים מלאים בהמשך השבוע.

הקפטן התייחס למצב הנוכחי של הקבוצה ואמר: "האימונים של לופא בקצב טוב וברמה גבוהה. אומנם בשבוע האחרון סבלנו מכמות פציעות ומחלות של שחקנים, ביניהם גם אני, אבל נותר לי רק לקוות שעד היציאה למחנה האימונים בבולגריה, כולם יהיו כשירים".
שחקן הרכש הטרי, עידן טל, סובל מנפיחות קלה בקרסול וערך אימון חלקי בלבד שכלל ריצה ואימון כושר.
מתי אברהם לא הגיע גם הבוקר לאימון, לאחר שבמשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון הוא נפצע באפו.
הבוקר התקבל במשרדי הפועל ירושלים פקס מהפועל אשקלון, שדרשה להפסיק את אימוניו של המגן, חיים איצרין, בקבוצה.
איצרין שייך להפועל אשקלון וטרם הסדיר את ענייניו מול המועדון הדרומי. אשקלון מערימה קשיים על שחרורו של השחקן,  אך נראה כי בימים הקרובים הוא יפנה לאשקלון וינסה לסיים את הפרשה.
במידה ואיצרין לא יסדיר את נושא השחרור מול הפועל אשקלון, הוא עשוי שלא לצאת למחנה האימונים. בקבוצה מעריכים כי הנושא יטופל עוד לפני המחנה. שאר שחקני הרכש של הפועל ירושלים עדיין לא הביאו את טופס ההעברה מקבוצותיהם השונות. עם זאת, הם לא אמורים להיתקל בקשיים, שכן כולם שחקנים חופשיים.
בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק לחלק הקדמי ובשלב זה נמשכים המגעים עם חלוץ הקבוצה בעונה שעברה, יקי ויצמן.
הקבוצה מתכננת לזמן מספר שחקנים זרים למבחנים במחנה האימונים בבולגריה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה