קורנפיין יפגש היום בצהריים עם משקיעים בלונדון



יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, המריא הבוקר ללונדון, שם הוא צפוי להיפגש עם משקיעים פוטנציאליים שיגיעו במיוחד מארה"ב. המטרה: לנסות ולסגור את המכירה של הקבוצה עד סוף השבוע. משכורות חודש מאי יועברו ביממה הקרובה לשחקנים

 
בית"ר ירושלים עשויה להינצל בדקה ה-90. הבוקר המריא יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ללונדון, שם הוא צפוי להיפגש עם משקיעים פוטנציאליים שיגיעו במיוחד מארצות הברית, כשלפי ההערכות, הם מעוניינים ברכישתה בל בית"ר.

המשקיעים עודכנו בשבועיים האחרונים על מצבה הקשה של בית"ר ולמרות זאת, הם החליטו להיפגש עם קורנפיין.
העובדה שאותם יהודים-אמריקאיים קבעו את הפגישה עם היו"ר מראה שהם כן מוכנים להשקיע בקבוצה ולהצילה, ומכאן, בבית וגן שואבים עידוד. 
בית"ר זקוקה לעשרה מיליון שקלים על מנת להעמיד תקציב ולהימנע מהליכה לפירוק. 
בבית"ר הבהירו היום כי אין לקבוצה דד ליין שנקבע למחר בעניין הקפאת הליכים. הקבוצה קבעה לעצמה את מחר כיום האחרון לפני הליכה לבית המשפט.
רהבוקר היה אמור קורנפיין להיפגש עם קפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן ועם עמית בן שושן. כזכור, השניים אמורים היו לקצץ בשכרם לטובת תרומה לתקציב הקבוצה. ההערכות אומרות כי כל אחד מהשחקנים הציעו לקצץ כמיליון שקלים   משכרו. בשלב זה, בוטלה הפגישה ונראה כי אם תיסגר העסקה מול המשקיעים, בן שושן וברוכיאן לא יאלצו לקצץ בשכרם. 
בעניין אחר, אמש הופשרו הכספים ששימשו לערבויות ואלה יועברו במהלך היום לתשלום משכורות לשחקנים ואנשי הצוות של המועדון. הסכום שנמצא בבקרה עמד על 1.3 מיליון שקלים ונראה כי יעזור לכסות את מרבית החובות לשחקנים שטרם קיבלו את שכרם עבור חודש מאי ואת הבונוסים של חודש אפריל. הסכום, חשוב לציין, לא יספיק לתשלום עבור משכורות חודש יוני ויולי, ואנשי בית"ר יאלצו לחכות עד כאשר תתבהר התמונה בנוגע לעתיד הקבוצה.
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה