פוצץ המו"מ בין חן עזריאל למכבי חיפה



חן עזריאל וסוכנו דודו דהאן נפגשו עם יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, שהסביר להם את הצורך במעברו לירוקים. בינתיים, מכבי חיפה מסרבת להמתין עוד והודיעה כי היא מוותרת על החלוץ. דהאן ל"רדיו ירושלים": "חן רוצה להישאר בבית"ר". לירון דיאמנט התחיל להתאמן עם הקבוצה

 
יעבור או לא יעבור? זאת השאלה החמה בימים האחרונים בעניינו של חן עזריאל. היום בצהריים התקיימה פגישה בין יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, לבין חן עזריאל וסוכנו, דודו דהאן, בה הסביר קורנפיין לשניים על מצבה הקשה של בית"ר. היו"ר הבהיר לחלוץ כי מעברו לחיפה יעזור לקבוצה וכן עשוי לקדמו משמעותית בקריירה.

למרות שהיו"ר הציע לוותר על חלק מסכום ההעברה לטובת שכרו של עזריאל, החלוץ וסוכנו ביקשו לחשוב יום נוסף על ההצעה.
פרטי הפגישה, שהגיעו לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עוררו את זעמו והוא הודיע כי מכבי חיפה לא תרכוש את החלוץ. שחר התייחס לנושא ואמר: "מכבי חיפה נתנה הצעה נדיבה לעזריאל וההצעה לא תעלה". דהאן בוחן בימים אלה אופציות בחו"ל עבור עזריאל שמצידו אומר בכל הזדמנות כי הוא מעוניין להישאר בבית"ר ירושלים. אגב, גם הפועל תל אביב בתמונה ועשויה לפנות קרוב אל השחקן.
דהאן התראיין הערב לתוכנית הספורט "עולים למגרש" של רדיו ירושלים ואמר: "איציק קורנפיין הבהיר לנו את המצב הלא פשוט של הקבוצה והוא עשה זאת בצורה מאוד מרגשת. עם זאת, חן רוצה להישאר בבית"ר. הוא כוכב כדורגל, שחקן מצוין והוא יודע שברגע שיעזוב את בית"ר ירושלים, יהיה לו קשה לחזור".
בנושא אחר, הערב ערכה בית"ר אימון אליו הגיע החלוץ לירן דיאמנט. החלוץ הגיע לאחר שקיבל אור ירוק מקבוצתו, הפועל תל אביב. מבית"ר ירושלים נמסר בנושא: "לירן דיאמנט לא סיכם בקבוצה. הוא בסך הכל מתאמן ולא ניתן לסגור עם שום דבר עם אף שחקן במצבנו הנוכחי".
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה