עומרי נווה סיכם בקטמון



ליאור זאדה ממשיך במגמה של הצערת הקבוצה והבוקר סיכם בהפועל קטמון הבלם הצעיר, עומרי נווה, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל הרצליה. ביום ראשון תפתח הקבוצה את האימונים באופן רשמי. זאדה: "אני שמח שהסגל כבר מוכן. יש לנו קבוצה צעירה שיכולה לרוץ קדימה"

 
עומרי נווה סיכם הבוקר בהפועל קטמון לעונה אחת. הבלם הצעיר שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל הרצליה מהליגה הלאומית, ובקבוצה מרוצים מאוד מבואו של השחקן.

כזכור, הפועל קטמון קיבלה החלטה שלא להשקיע יותר מידי כספים ברכש העונה, לאור החלטת ההתאחדות לכדורגל לפיה תהיה עולה אחת בלבד מתוך 32 קבוצות בליגות א'.
עד כה החתימה קטמון את הקשר גרי אסוס, אילן טפרה, ליאב פרנקו ומיקי רנדי. בימים הקרובים ינסה המאמן ליאור זאדה לצרף שחקנים נוספים לסגל המתעבה והמתגבש.
ביום ראשון הקרוב תפתח הקבוצה את אימוניה באופן רשמי לקראת העונה הבאה. מאמן הקבוצה ליאור זאדה אמר לאתר שלנו לקראת פתיחת האימונים: "אני שמח שהסגל כבר מוכן. נחתים עוד שחקן או שניים, ואני מרוצה מאוד מהמצב שהגענו אליו בשלב הזה של העונה. יש לנו קבוצה צעירה שיכולה לרוץ קדימה".
כשזאדה מדבר על כך שהוא יצרף לסגל עוד שחקן או שניים, הכוונה של המאמן היא למצוא מגן/קשר באגף ימין, שיחליף את מאהר אל חממדה, שלמרות שכבר סיכם את תנאיו בקטמון, עבר בסופו של דבר לשחק בבני טייבה יחד עם יבגני גופמן, גם הוא שחקן של קטמון מהעונה האחרונה.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה