עידן טל ערך אימון ראשון באדום



עידן טל ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו בהפועל ירושלים. רם סטי ומתי אברהם נעדרו. טל משעלי שוחרר סופית מהקבוצה, כמו גם החלוץ הנבחן האוקראיני. הפועל הפסידה אתמול 1:4 למכבי תל אביב במשחק אימון

 
הרכש החדש של הפועל ירושלים, עידן טל, הגיע הבוקר לקריית יובל, שם ערך את אימון הבכורה במדים האדומים.

הקשר שחתם בסוף השבוע האחרון על חוזה לשלוש שנים בקבוצה, ערך אימון מלא. טל שמר על כושר לאורך הפגרה כולה כאשר ערך אימונים אישיים.
מי שנעדר מהאימון היה קפטן הקבוצה, רם סטי, שקיבל מספר ימי מנוחה. הקפטן שחלה ביקש מהמאמן לופא קדוש מספר ימים על מנת להחלים ונענה בחיוב.  
אתמול בערב הפסידה הקבוצה 4:1 למכבי תל אביב במשחק אימון. את השער לזכות האדומים כבש כבר בדקה ה-10 אדם מזרחי.אורי פסו ומוסא סלמן שלא שיחקו אמש עקב פציעה, חזרו הבוקר להתאמן. מהאימון נעדר מתי אברהם שנפצע באפו במשחק.
הפועל ירושלים הייתה אמורה לערוך משחק אימון מחר מול מכבי באר שבע, אך ביטלה את המשחק. לופא קדוש הסביר כי עקב ריבוי הפציעות הוא מעדיף לשמור על שחקניו ולא לסכנם לקראת מחנה האימונים אליו תצא הקבוצה בשבוע הבא בבולגריה.
טל משעלי, שכבר סיכם בשבוע שעבר ברמת השרון, ביקש מיו"ר הקבוצה, גיל רז, לשוב ותהלאמן בקבוצה. משעלי אף זכה לשחק מול מכביאתמול,  אך בסיום המשחק הודיע לו רז שהוא משוחרר. הבוקר הגיע החלוץ לקריית יובל ושמע מלופא קדוש שאם ברצונו לשחק בהפועל, עליו להיבחן מספר ימים. הקשר סירב ועזב את מתחם האימונים.
הפועל שיחררה גם את החלוץ האוקראיני הנבחן, ויטלי גרבסטוב. בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ ברמה גבוהה על מנת לשדרג את החלק הקידמי הלוקה בחסר. 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה