חדר כושר? המילה האחרונה בתחום היא אצל מטי



הקיץ הגיע, ואם בא לכם ליהנות מחדר הכושר המוביל בתחום בירושלים, תגיעו למועדון הכושר של "מטי", המילה האחרונה בתחום. מטי: "זה חדר כושר שנוצר מתוך המבט של הלקוח, מתוך רצון שאנשים ירגישו בנוח לבוא ולהתעמל. חשוב לנו שכל אדם שמגיע ירגיש מוזמן והוא בטח לא חייב להיות 'חיית ספורט'"

אין ספק שאימונים בחדרי הכושר הם הדבר החם של הקיץ. בטח אם אנחנו רוצים לשמור על גוף וגזרה בשביל ללכת בכיף לים. הפעם, נעשה לכם היכרות עם מועדון הכושר של "מטי", שנמצא  מתחת לאצטדיון טדי (במרכז לאומנויות לחימה הפועל במקום). חדר הכושר החדש הוא המשך "לסטודיו של מטי", המופעל על ידי המועדון בטדי כבר במשך  5 שנים ונחשב לסטודיו המוביל והבולט בירושלים, ובו מתקיימים כ-180 שיעורי סטודיו מדי שבוע – מספר המציב את המועדון כסטודיו המוביל ברמה הארצית. מטי אריאל: "הסטודיו וחדר הכושר משקפים תפיסת עולם באשר למועדוני הכושר. אנחנו קודם כל מאמינים בשירות מעולה ובמקצוענות חסרת פשרות. הלקוחות שלנו זוכים לחוויה איכותית וליחס הוגן ומקצועי".
עיצוב חדר הכושר מודרני ומזמין מאוד, ומשרה אווירה מיוחדת המעניקה חווית אימון מרגשת. "כל המקום נבנה מתוך מחשבה ליצור אווירה נעימה במקום, ולתת למתעמלים תחושה שחדר הכושר שלהם. חשוב לנו שהם ירגישו בו בבית", מספרים מטי ואייל אריאל, בעלי המקום, "רצינו ליצור חדר כושר שהוא המילה האחרונה בתחום, המעניק חווית טוטאלית, ושיהיה טוב יותר מחדרי הכושר המובילים ברמה הארצית ויחד עם זאת – חדר כושר ירושלמי, שיש בו אמירה שאנחנו יכולים לעשות דברים טוב יותר ויפה יותר ממקומות אחרים בארץ".

אבל עם כל הכבוד לעיצוב ולאווירה, גם בתחום המקצועי החליטו במועדון להעניק לירושלמים חוויה כמוה עוד לא הייתה לנו, והביאו לעיר את המילה האחרונה בתחום ציוד חדרי הכושר. "לאחר בדיקות מקיפות ובחינת הציוד המוביל בעולם בחרנו בציוד של חברת STAR TRAC , מהחברות המובילות בעולם בתחום ציוד חדרי הכושר", מסבירים השניים. המכשירים כולם כוללים טלוויזיה אישית ומגוון רחב של ערוצים. אפילו החלפת המשקלות במכשירי הכוח מתבצעת בדרך מיוחדת – פטנט עולמי של החברה. בקיצור, אין צורך יותר לשלוף פינים בהחלפת המשקולות, הכול נעשה בלחיצה על מתג, באצבע אחת.
כמו בסטודיו, כך גם בחדר הכושר החדש ניכר כי חשבו על כל הפרטים ובעיקר, כיצד לגרום לנו לרצות להתעמל. האדריכל אשר נלקח למשימה היה חן אייזנקרפט, מהאדריכלים המובילים בעיצוב חדרי כושר.  "בחרנו בחן לאחר בחינת מספר חדרי כושר ברחבי הארץ. הרגשנו שיש לו משהו מיוחד, ולאחר הפגישות איתו הבנו כי הוא פתוח ללכת בדרך חדשה – להבין את הראש שלנו וליצור משהו שהוא ייחודי לירושלים וייחודי לתפיסת העולם שלנו ולהבנה כיצד צריך להראות חדר כושר, בו כל אחד יכול להרגיש בנוח", מספרת מטי. "חן הבין שאנחנו לא רוצים עוד חדר כושר או עוד מקום שייראה וירגיש כמו שאר המקומות. הוא הלך לכיוון שלנו, התחבר לאווירה שחשובה לנו והבין מה אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו ירגישו. זה חדר כושר שנוצר מתוך המבט של הלקוח, מתוך רצון שאנשים ירגישו בנוח לבוא ולהתעמל. חשוב לנו שכל אדם שמגיע ירגיש מוזמן והוא בטח לא חייב להיות 'חיית ספורט'".
מתוך התפיסה הזו, קל להבין את הדגש הרב ששמה מטי על איכות המדריכים וליווי הלקוחות. "מדריך בחדר הכושר שלי חייב להיות בעל הבנה שהוא כאן כדי לשרת את הציבור. לחבר כל אדם שבא לעשיית ספורט – כל אחד על פי יכולתו ומטרותיו. לאפשר לכל מתעמל לעסוק בספורט בדרך נכונה ובריאה", מסבירה מטי.
ואומנם, חדר הכושר החדש במתחם שמתחת לאצטדיון טדי משדר משהו שעוד לא הכרנו. אווירה מיוחדת, מכשירים ועיצוב מעולם אחר ובעיקר – חוויה נעימה ומזמינה. "ומה שהכי חשוב", מסכמת מטי, "שכל אחד ימצא את המקום בו מרגיש נוח ויעשה ספורט".    

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה