האוהדים של בית"ר ירושלים מתגייסים לטובת המועדון ברגעים הקריטיים שלו. אתמול, אחרי פגישת לילה מאוחרת, הם החליטו שהם מפסיקים עם הקריאות הגזעניות וגילויי האלימות. האוהדים: "החלטנו לעזור לבית"ר ירושלים על ידי קניית מנויים ותרומות כספיות". בית"ר: "כל העברת כסף תתקבל בברכה"

 אתמול בלילה נערכה פגישה בין אוהדי בית"ר ירושלים, שכוללת את כל נציגי האוהדים, "הלה פמיליה", היציע המזרחי, היציע המערבי ועמותת האוהדים. בסיום הפגישה הודיעה נציגי האוהדים כי הם מחליטים מעתה להימנע מגילויי גזענות ביציעים ובנוסף, מפסיקים כל מקרי אלימות שיכולים לפגוע בקבוצה, גם ברמה של קנסות ועונשים על ידי ההתאחדות לכדורגל וגם פגיעה תדמיתית, שכרגע מזיקה למכירה עתידית של בית"ר ירושלים.
בהודעה שהוציא האוהדים לתקשורת נכתב: "החלטנו לעזור לבית"ר ירושלים על ידי קניית מנויים ותרומות כספיות, אבל לצערנו, המרחק בין הקהל לבין היו"ר איציק קורנפיין גדול מאוד ואינו מאפשר לנו להוציא לפועל את הפעילויות החיוביות האלה. את הכסף נעביר לקופת המועדון אך ורק אם הוא יעבור לנאמן מטעם בית"ר. אנו יודעים שיש בידינו את הכוח להרים את הקבוצה ונעשה כל מה שצריך על מנת לסייע למועדון".

בהנהלת בית"ר מסרו בתגובה לדברים האלה: "מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים מברך על יוזמת האוהדים, שתחילה מבטיחים להימנע מקריאות גזעניות, ואף מבקשים לסייע למועדון על ידי גיוס תרומות. כל העברת כסף תתקבל בברכה והוא יעבור לחשבון נאמנות שהאוהדים יפתחו ומשם יעבור לפעילות של המועדון".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה