עורכי הדין קובי אמסטר וגיל הירשמן יהיו המפרקים של בית"ר, אם זאת תלך לפירוק או הקפאת הליכים. הדד-ליין האחרון: יום רביעי הקרוב. בינתיים, אבירם ברוכיאן ועמית בן-שושן מוכנים לקצץ בשכרם. חן עזריאל מתרחק ממכבי חיפה

בית"ר ירושלים נכנסת לאחד השבועות היותר קריטיים שלה בתקופה האחרונה. אם לא יקרו הפתעות של הרגע האחרון, ביום רביעי בבוקר צפוי יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, לפנות לבית המשפט בבקשה לפתוח בהליך של הקפאת הליכים, שלב אחד לפני פירוקה של הקבוצה. אם הדבר אכן יקרה, מי שצפויים להיות המפרקים של בית"ר הם עורכי הדין קובי אמסטר וגיל הירשמן. ראיון ראשון עם עו"ד הירשמן אפשר יהיה לשמוע הערב בתוכנית הספורט "עולים למגרש" בשעה 18:00 בערב ברדיו ירושלים.
בינתיים, שני שחקני הקבוצה, הקפטן אבירם ברוכיאן ועמית בן-שושן, שניים מהשחקנים שמחזיקים בחוזים גבוהים לעונה הקרובה, פנו ליו"ר קורנפיין והביעו הסכמה לקץ בשכרם, הכל במטרה להקל על הגירעון של בית"ר. בבית"ר קיבלו בברכה את בקשתם של השניים, ובמועדון מקווים שהדבר יעזור למועדון להיחלץ מהמצב הכלכלי הלא טוב בו הוא נמצא.

נכון לעכשיו, חן עזריאל לא יעבור למכבי חיפה. הסיבה: החלוץ לא סיכם את תנאיו בחיפה ובין שני הצדדים קיימים פערים כספיים. חשוב לציין שחיפה ובית"ר סיכמו על העברתו של השחקן, אבל בשל פיצוץ המו"מ עם עזריאל, החלוץ בשלב הזה ימשיך בבית"ר ירושלים.  
התמונה הינה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה