כפי שנחשף לראשונה ובלעדית ב"רדיו ירושלים" כבר ביום שישי בערב, עידן טל חתם בקריית יובל לשלוש השנים הבאות והבוקר הוצג במסיבת עיתונאים. הקשר: "אני מאוד נרגש לחזור למועדון בו גדלתי. יש מאיתנו עכשיו ציפיות וטוב שכך. זאת הייתה החלטה קשה מבחינה מקצועית, אבל קלה מבחינת הנפש"

עידן טל הוצג היום במסיבת עיתונאים רשמית בהפועל ירושלים. כפי שפורסם בלעדית ב"רדיו ירושלים" ביום שישי בערב, טל חתם במועדון האדום מקריית יובל לשלוש שנים. בשנתיים הקרובות טל (36) יהיה שחקן מן המניין של הפועל ובעונה השלישית הוא יחליט האם לשחק עונה נוספת. אם זה לא יקרה, הוא צפוי להשתלב בצוות הניהולי או המקצועי של המועדון.
למסיבת העיתונאים הגיעו כלי תקשורת רבים וגם לא מעט אוהדים של הקבוצה. כמו כן, יו"ר הקבוצה, גיל רז, נציג הבעלים, עמוס סאסי והמאמן, לופא קדוש, נשאו אף הם דברים. טל עצמו נשמע נרגש במיוחד והקריא את הדברים מתוך דף. "אני מאוד נרגש לחזור למועדון בו גדלתי", סיפר טל, "הכסף לא היה פה שיקול. זאת הייתה החלטה קשה מבחינה מקצועית, אבל קלה מבחינת הנפש. לא עזבתי את בית"ר ירושלים בכעס, אני מודה לקבוצה, להנהלה שלה ולאוהדים. אני מאחל לנו לעשות עכשיו את הדברים בצורה הטובה ביותר. יש מאיתנו עכשיו ציפיות וטוב שכך".

המאמן לופא קדוש הוסיף: "עידן קיבל את ההחלטה בלב שלם ויהיה לו פה בית חם. אנחנו רוצים להשתמש בו לא רק כשחקן, אלא גם כבן אדם. השקט שהוא יקרין לשחקנים זה דבר לא פחות חשוב. עידן מבין שהוא לא בא לקבוצה לעשות הכל, אלא להיות חלק מהפועל ירושלים".    
הפועל ירושלים תערוך היום (17:30) בערב משחק אימון מול מכבי תל אביב בקריית שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה