פירוק והרכבה



עודד קטש רוצה לצרף את דיז'ון תומפסון ובמלחה צפויים להציע לשחקן חוזה לשנתיים. הבעיה: הפורוורד לא שיחק חצי שנה בגלל פציעה בברך וגם השכר שלו לא זול בכלל. במקביל, המאמן ממשיך לבנות את הקו האחורי הישראלי של הקבוצה, וכרגע נראה שרק אחד מהשלושה: יוגב אוחיון, יובל נעימי או אפיק ניסים, יחתמו. לצידם צפויים לשחק גוני יזרעאלי או עודד שעשוע. גם דן גרונפלד עדיין מועמד

קטש. ממשיך לעבוד הפועל ירושלים צפויה להציע לדיז'ון תומפסון חוזה לשנתיים. הפורוורד המצוין, ששיחק בבירה לפני שנתיים, כבר הביע את רצונו לחזור למלחה, אבל בקבוצה של עודד קטש מתלבטים משתי סיבות. הראשונה: תומפסון נפצע בשנה האחרונה כששיחק ברוסיה בברך, ולא שיחק חצי שנה. למרות שלאחרונה השחקן חזר לאימונים חלקיים, מדובר בפציעה לא קלה ולא מן הנמנע שירושלים תשלח נציג לארה"ב במטרה לבדוק את תומפסון. השנייה: שכרו של השחקן, שלא נחשב לשחקן זול. תומפסון הרוויח כששיחק בירושלים לפני שנתיים 200 אלף דולר לעונה, שכר לא זול בכלל.
במקביל, בירושלים עובדים על בניית הקו האחורי הישראלי של הקבוצה. כרגע נראה שרק גארד אחד בכיר מבין השלושה: יובל נעימי, יוגב אוחיון או אפיק ניסים, יאייש את עמדת הקו האחורי, כשלצידו ישחק גארד ברמה פחות גבוהה, כשהמועמדים הם גוני יזרעאלי או עודד שעשוע. יש לציין ששחקנים כמו נעימי ואוחיון מחזיקים בכמה הצעות מאירופה, ושניהם מעדיפים בשלב הראשון למצות את האופציה של חו"ל.

בירושלים ממשיכים גם לנהל שיחות עם דן גרונפלד, במטרה לנסות להחתים אותו לשנתיים. גם הפועל חולון מעוניינת בשחקן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה