בית"ר פתחה את משחקי האימון שלה עם הפסד 0:1 להפועל ראשון לציון. הקבוצה עדיין נראית חלודה, המאמן דוד אמסלם נותן קרדיט לשחקנים צעירים. הקהל פרץ למגרש בדקה ה-70. אבירם ברוכיאן: "ברור לנו שהמצב לא אידיאלי, אבל אמרתי לשחקנים שברגע שעולים למגרש, צריך לשכוח מהצרות ולתת את הכל למען בית"ר". ביום חמישי משחק אימון נוסף מול מכבי הרצליה

בית"ר ירושלים הפסידה אתמול במשחק אימון 0:1 להפועל ראשון לציון. זה היה משחק האימון הראשון של בית"ר העונה, ובשלבים רבים של המשחק הקבוצה של דוד אמסלם נראתה לא טוב. יש לציין שהמאמן אמסלם התמודד עם סגל חסר, ללא הבלם תומר בן יוסף שהתחתן השבוע וללא סטיבן כהן , אבי ריקן וגל לוי הפצועים.
את השער היחיד במשחק כבש דודו אברהם בדקה ה-18, כשהוא מנצל הרמה טובה של קובי מוסא ונוגח מקרוב את שער הניצחון. במהלך המחצית השנייה שילב אמסלם מספר שחקנים שסיימו בתום העונה האחרונה את גיל הנוער, כמו עדן מלכה ואופיר קריאף הצעירים. מי שחזר לשחק אחרי תקופה ארוכה הוא הקשר שי ניסים.

בית"ר פתחה בהרכב הבא: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, מושיקו מישאלוף, אביתר ברוכיאן, דן אייבינדר, שי חדד, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, עמית בן-שושן וחן עזריאל. כמו כן שותפו גם צחי אליחן ועדן נחמני. אבל האירוע היותר זכור מהמשחק הזה קרה בדקה ה-70, כשקרוב לחמישים אוהדים של בית"ר פרצו למגרש ופוצצו את משחק האימון. השופט לירן ליאני חידש את המשחק רק לאחר כמה דקות.
אבירם ברוכיאן אמר בסיום המשחק: "ברור לנו שהמצב לא אידיאלי, אבל אמרתי לשחקנים שברגע שעולים למגרש, צריך לשכוח מהצרות ולתת את הכל למען בית"ר. אם נפתח את העונה במינוס תשע נקודות זה יהיה מאוד קשה, ואני לא רוצה בכלל לחשוב על מצב כזה. מה קורה איתי? מבחינתי להישאר בבית"ר עד סוף הקריירה, אני לא חושב על אופציות אחרות".
ביום חמישי תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף, הפעם מול מכבי הרצליה מהליגה הלאומית.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה