אחרי שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה והחל להתאמן איתה, טל משעלי מתרחק מהפועל ירושלים. הסיבה: השחקן לא הביא את השחרור שלו מבית"ר וכבר הספיק לקבל הצעה מעירוני רמת השרון. סלמן, פסו, אוחנה וגם המאמן קדוש נעדרו מהאימון היום. השבוע יערכו השחקנים שני משחקי אימון

למרות שכבר סיכם את תנאיו בהפועל ירושלים והיה אמור למלא את המקום בשפיץ של החלוץ יקי ויצמן, מעמדו של טל משעלי בקבוצה מקריית יובל לא ברור. הסיבה: הקבוצה שלו, בית"ר ירושלים, לא חתמה על השחרור של החלוץ, שבינתיים קיבל הזמנה להתחיל להתאמן עם העולה הטרייה לליגת העל, עירוני רמת השרון.
משעלי, שהגיע היום לאימון של הפועל, קיבל הוראה מהיו"ר גיל רז שהוא לא יכול להתאמן, כל עוד הוא לא מביא את השחרור שלו מבית"ר ירושלים. המאמן לופא קדוש מקווה שהעניין ייפתר בקרוב, גם בזכות מערכת היחסים הטובים בין נציג הבעלים של הקבוצה, עמוס סאסי, והיו"ר של בית"ר, איציק קורנפיין.

שלושה שחקנים לא הגיעו היום לאימון הקבוצה. מוסא סלמן חולה, אלירן אוחנה נעדר בשל סיבות אישיות ואורי פסו נעדר גם הוא בגלל מחלה. גם המאמן קדוש לא הגיע הבוקר למתחם האימונים בקראפט בגלל מלחה ומי שהעביר את האימון במקומו היה עוזר המאמן, סלמן עמר.
השבוע תערוך הפועל שני משחקי אימון: ביום שלישי מול בית"ר שמשון/רמלה וביום שישי מול בת ים. ביום רביעי יערכו השחקנים אימון כושר מפרך על חוף הים ולאחר מכן ייצאו לארוחת גיבוש. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה