:"זה כבוד גדול עבורי להגיע לפה"



אלישי כדיר חתם רשמית בהפועל ירושלים לשנתיים הקרובות וכבר מכוון גבוה. הפורוורד: "מצפה לנו עונה עם הרבה שאיפות ומטרות ואעשה הכל בכדי להצליח עם ירושלים". ליאור חכמון מתקרב לברק נתניה. ג'ייסון ריץ' קיבל הודעה שהוא לא ימשיך. מאמן הכושר רוני גוטליב חוזר.

 . עכשיו זה רשמי. אלישי כדיר חתם אתמול בלילה לשנתיים בהפועל ירושלים ויצטרף לקבוצה של עודד קטש. כדיר, ששוחרר ממכבי תל אביב, צפוי להרוויח קצת יותר מ-300 אלף דולר בשנתיים הקרובות ובהפועל מקווים שחידוש הרומן בינו ובין קטש יעשה רק טוב לשני הצדדים.
 

השחקן אמר אתמול מיד לאחר החתימה: "אני שמח ומתרגש להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל ירושלים. זה כבוד גדול עבורי להגיע לפה. תמיד נהניתי מהאווירה המדהימה והמיוחדת במלחה ואני שמח להיות חלק מהקבוצה הזאת. מצפה לנו עונה עם הרבה שאיפות ומטרות ואעשה הכל בכדי להצליח עם ירושלים".
 
מי שכאמור צפוי לעזוב את ירושלים הוא ליאור חכמון, שמחוזר על ידי מספר קבוצות בליגה, ביניהן מכבי אשדוד ומכבי חיפה, אבל נכון לעכשיו מתקרב בעיקר לברק נתניה, שכבר פתחה עם השחקן במשא ומתן. בינתיים, ג'ייסון ריץ' קיבל הודעה שהוא לא ממשיך בירושלים, וצפוי לצאת לשחק באירופה. הסנטר הצעיר, רם אליאספור, סיכם את תנאיו בהפועל לארבע השנים הקרובות ובקרוב צפוי לחתום על החוזה.
 
מאמן הכושר, רוני גוטליב, שהיה בעבר מאמן הכושר של הקבוצה, חוזר לקדנציה נוספת במועדון ויחליף את יורם מנחם שעזב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה