תקציב יש. עכשיו צריך להביא כסף



איציק קורנפיין הגיש אתמול לבקרה התקציבית את התקציב של בית"ר לעונה הקרובה, שנכון לעכשיו עומד על 25 מיליון ₪. עכשיו יש ליו"ר שבועיים להביא את הכסף. בסביבתו של ארקדי גאידמק מנסים להרגיע את העניינים ומבטיחים שיהיה בסדר. חלוץ בשם אלפה קונה יגיע למבחנים

 למרות חוסר הוודאות שאופף את בית"ר ירושלים, יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, הגיש אתמול לבקרה התקציבית את תקציבה של בית"ר לעונה הקרובה, שצפוי לעמוד על 25 מיליון ₪. חשוב לציין שנכון לעכשיו מדובר בעצם רק במספר, שכן לקורנפיין יש כרגע שבועיים להביא את הכסף באמת, ושעון החול אוזל מיום ליום. התקציב שהגיש חשב הקבוצה, חיים נבון, לבקרה התקציבית, כולל את שכר השחקנים, כשאפילו נשאר מקום לארבעה שחקני רכש שטרם הוחתמו.
 

מאחורי הקלעים מנסה להתארגן בינתיים סוג של קבוצת רכישה, שכוללת מספר אנשי עסקים ירושלמיים כמו הקבלן יאיר ביטון ואיש העסקים יוסי (פישקה) בן-שמעון. האחרונים מביעים התעניינות, אבל לא מדובר במהלך שמתקדם וככל הנראה הוא ירד מהפרק. בלי קשר, בסביבתו של ארקדי גאידמק ביקשו השבוע להרגיע מעט את העניינים ואחד ממקורביו אמר לאתר "ג'רוזלם.נט": "ארקדי בסוף יעביר כסף, אני מאמין שיהיה בסדר".
 
בינתיים, בית"ר ירושלים תנחית למבחנים חלוץ בשם אלפה קונה, בן 23 מחוף השנהב. החלוץ צפוי להגיע בימים הקרובים לישראל ובעצם יהיה הנבחן הראשון בבית"ר ירושלים. אגב, בית"ר היא לא זאת שהזמינה את השחקן למבחנים, ומדובר בסוכן שחקנים שביקש שדוד אמסלם יתרשם מהחלוץ. בשבוע הבא תקיים בית"ר משחק אימון מול העולה החדשה לליגה, הפועל ראשון לציון, ותוכל להתרשם מקונה לראשונה.      

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה