"תלמדו מאלי אוחנה הגדול"



איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, החליט להיכנס אתמול בשחקנים שלו ואמר להם: "מי שרוצה לעזוב או לא להיות פה, מוזמן לבוא אלי. תפסיקו לרוץ לתקשורת בכל פעם שקצת קשה במועדון, תכבדו את המקום שאתם נמצאים בו". השחקנים, מצידם, עדיין בפאניקה ולא רגועים בכלל. עד ה-10 ביולי צריך להגיש את התקציב לאישור, מקורביו של ארקדי גאידמק משדרים אופטימיות

 איציק קורנפיין, היו"ר של בית"ר ירושלים, החליט לעשות מעשה. אתמול בערב הוא הגיע למתחם האימונים של בית"ר וכינס את כל השחקנים לשיחה קשה על הדשא. "אני כל היום שומע דיבורים והתבטאויות שאני לא מוכן לשמוע או לקבל", אמר קורנפיין לשחקנים שלו, "מי שרוצה לעזוב או לא להיות פה, מוזמן לבוא אלי ונראה איך אפשר להגיע להבנות שהוא יעזוב את הקבוצה. שחקנים פה צריכים ללמוד מאלי אוחנה הגדול, שירד לליגה השנייה בשביל בית"ר ועובדה, זה הדבר הכי גדול שזוכרים לו עד היום. אתם חייבים לדעת להתאזר בסבלנות, וכמו שדברים תקתקו פה כמו שצריך, צריך להתמודד גם עם המצב הזה ולחכות. בסוף אתם תקבלו את הכסף שחייבים לכם. תפסיקו לרוץ לתקשורת בכל פעם שקצת קשה במועדון, תכבדו את המקום שאתם נמצאים בו". הדברים הקשים של קורנפיין הגיעו בעקבות התבטאויות של שחקני בית"ר ירושלים בימים האחרונים בכלי התקשורת ובשיחות עם מקורבים, על כך שהם מודאגים מהעובדה שהם טרם קיבלו את הכסף ושעתיד המועדון לא ברור. למרות הדברים האלה, שחקנים בבית"ר ירושלים עדיין אובדי עצות לגבי העתיד, ואחד מהשחקנים אמר אתמול: "קשה לתפקד כשאתה לא מקבל כסף ולא יודע לאן המועדון הזה הולך. אנחנו לא מקבלים תשובות מאף אחד, וזה מאוד מטריד אותנו".
 קורנפיין, כאמור, צריך להעביר עד ה-10 ביולי את תקציבה של בית"ר לאישור, וזאת הסיבה שהוא כל כך מוטרד מהעניין. למרות המצב הקשה והלא ברור, מקורבים לארקדי גאידמק בטוחים שהמיליארדר הרוסי יעביר בסופו של דבר את הכסף לקופה של המועדון, וכך בית"ר תוכל לפתוח את העונה הקרובה.   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה