עוד אחד בדרך



אלישי כדיר, שקיבל את השחרור שלו ממכבי תל אביב, נמצא על סף סיכום בהפועל ירושלים לשנתיים הקרובות. השחקן עצמו כבר סיכם את מרבית תנאיו בבירה, והחתימה צפויה להגיע בימים הקרובים. מי שצפוי לשלם את המחיר ולעזוב את הקבוצה או להיות מושאל הוא ליאור חכמון

אלישי כדיר, מהשחקנים הישראלים היותר בולטים בליגה שלנו, נמצא על סף סיכום בהפועל ירושלים לשנתיים הקרובות. כדיר שוחרר אתמול ממכבי תל אביב, אחרי ששלשום נערכה פגישה משולשת בין דיוויד פדרמן, אחד מהבעלים של מכבי תל אביב, דני קליין, יו"ר הפועל 'מגדל' ירושלים, וסוכנו של השחקן, אבי זילברמן. כזכור, כדיר החזיק ביד חוזה לעוד שנתיים אצל אלופת המדינה, אבל בסופו של דבר קיבל את השחרור מהקבוצה של דיוויד בלאט, כשהשחקן מוותר על חלק מהחוזה שלו מצד אחד (שעמד על קרוב ל-250 אלף דולר בעונה), ומכבי מפצה אותו כספית מצד שני.
כדיר עצמו סגר את מרבית התנאים שלו בירושלים לשנתיים הקרובות, והוא צפוי להרוויח קצת יותר מ-300 אלף דולר נטו בתקופה הזאת. החתימה הסופית צפויה להיות בימים הקרובים, ובכך עודד קטש משלים קו קדמי ישראלי משלים, שכולל חוץ מכדיר גם את הקפטן אורי קוקיה, שסיכם גם הוא אתמול בירושלים לשלוש שנים. כמו שזה נראה כרגע, מי שישלם את המחיר הוא ליאור חכמון, שצפוי לעזוב את מלחה או להיות מושאל לקבוצה אחרת בליגת לוטו.

לפני שנה העמיד כדיר ממוצעים של 13.2 נק' ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי מכבי חיפה בה שיחק. חיפה, כזכור, ניצלה מירידה לליגה הלאומית אחרי קרב בפלייאוף התחתון מול עירוני אשקלון.   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה