מי אמר שהקיזוז רע?



בקטמון לא אהבו את ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לפיה רק קבוצה אחת תעלה מליגה א'. גורמים במועדון: "אם ההתאחדות לא תשנה את ההחלטה שלה, הליגה תאבד מהערך הספורטיבי שלה כבר בינואר". ציון זקן חתם. חודש המשא ומתן עם כפיר מלול

 בהפועל קטמון ממשיכים להיערך לקראת העונה הקרובה, כשבקבוצה מתרכזים כרגע בשתי מסגרות: בניית הסגל של המאמן ליאור זדה וההחלטה של ההתאחדות לכדורגל, לפיה רק קבוצה אחת תעפיל השנה מליגה א' מתוך 32 קבוצות. בגזרה המקצועית, זדה עצמו שוהה בחופשה פרטית בברצלונה ואמור לחזור לארץ רק ביום חמישי הקרוב, אז ההכנות לעונה שבפתח יעלו מדרגה. בינתיים, הקבוצה סיכמה עם המגן ציון זקן לעונה נוספת. במקביל, ראשי המועדון מנהלים משא ומתן עם החלוץ המצוין, כפיר מלול. בתחילת השבוע המו"מ הזה עלה על שרטון ומלול כבר הספיק לקבל כמה הצעות מקבוצות בליגות הנמוכות, אבל היום צפויים שני הצדדים לחזור לשולחן המשא ומתן במטרה לסכם עם מלול לעונה נוספת. בגזרת ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל, נציגים של קטמון פנו לראשי קבוצות רבות בליגות הנמוכות, כשהמספר עומד כרגע על קרוב ל-20 קבוצות, בבקשה לגבש פנייה מסודרת להתאחדות בעניין ההחלטה. כרגע, ראשי הקבוצות מחפשים עורך דין שיעמוד בראש הפנייה ויעבוד עליה בצורה מסודרת.
"אם ההתאחדות לא תשנה את ההחלטה שלה", מסבירים בקטמון, "הליגה תאבד מהערך הספורטיבי שלה כבר בחודש ינואר וכולם יודעים למה אנחנו מתכוונים. חבל שזה יקרה". עניין אחר.

במועדון מרוצים מאוד מקצב רכישת המניות של הקבוצה, שעומד על קרוב ל-200. כל מניה, אגב, שווה אלף ₪.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה