הולכים אל הלא נודע



הבקרה התקציבית מחייבת את בית"ר ירושלים להכניס לתקציב של העונה הקרובה את משכורות חודש מאי שלא שולמו. בינתיים, השחקנים קורעים את התחת עם מאמן הכושר רוני הלל, אבל מחנה האימונים נמצא בספק. ויש גם תביעה נגד רוני לוי על סך 2 מיליון ₪. מושיקו מישאלוף צפוי לעזוב

בבית"ר ירושלים הערפל ממשיך לשחק תפקיד מרכזי, כשעתידה של הקבוצה עדיין לא ברור וכל יום שעובר רק מקרב את הקבוצה להקפאת הליכים. אם לא מספיקות הצרות לאיציק קורנפיין, הרשות לבקרה התקציבית עשויה לדרוש מיו"ר בית"ר ירושלים להכניס בתחילת השבוע לתקציב לעונה הקרובה את משכורות חודש מאי שלא שולמו לשחקני ועובדי המועדון, כך שבפועל, בית"ר תהיה חייבת לכסות את הגירעון שלה, העומד על 4 מיליון ₪.
בינתיים, שחקני הקבוצה ממשיכים לשמור על כושר, כשהם עוברים אימוני כושר מפרכים עם מאמן הכושר של הקבוצה, רוני הלל. תומר בן-יוסף עדיין מתאמן עם הקבוצה, אבל אם בקרוב הוא לא יקבל הבהרות בנוגע לעתידו, הוא עשוי לחתום לשנתיים במכבי פתח תקווה. משה בן-לולו הפסיק כרגע להתאמן עם הקבוצה וחזר להתאמן עם מ.ס אשדוד.

 עוד שחקן שגם כנראה לא יהיה בבית"ר בעונה הקרובה הוא מושיקו מישאלוף, שאתמול בלילה טס לקאזאחסטן לחתום בקבוצה של ג'ון גרגורי. עידן טל, ופה כבר אין חדש, עדיין לא מתאמן עם הקבוצה ושמו מוזכר כמי שמועמד לאשדוד. עמית בן-שושן וסטיבן כהן לא התאמנו אתמול עם הקבוצה בגלל כאבים, אבל לא מדובר בפציעות רציניות. בצל הבעיות הכלכליות, מחנה האימונים של בית"ר נמצא בספק. וזה עדיין לא הסוף, לאור העובדה שבית"ר ירושלים צפויה להגיש בקרוב תביעה על סך 2 מיליון ₪ נגד רוני לוי, בטענה שהאחרון הפר חוזה כשחתם ברומניה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה