השחקנים של הפועל ירושלים עברו הבוקר בדיקות רפואיות. הקבוצה תצא למחנה אימונים ב-18 באוגוסט. בשבוע הבא יערכו האדומים שני משחקי אימון מול בית"ר שמשון תל אביב ועירוני בת ים. איציק כהן לא יחזור

 הפועל ירושלים מודל 2011/12 יצאה בתחילת השבוע לדרך, כשהקבוצה של לופא קדוש פתחה את האימונים שלה במתחם האימונים בקראפט (המגרש בקריית יובל עובר שיפוצים). נכון לעכשיו, הסגל של המאמן הוותיק כמעט סגור, אלא אם כן ההנהלה תצליח להפתיע את כל העולם ולהנחית בקריית יובל את עידן טל. במילים אחרות, עם הסגל הזה, הפועל ירושלים תפתח את העונה הקרובה בליגה הלאומית, ותנסה אולי לחזור סוף סוף לליגת העל.
שחקני הקבוצה עברו הבוקר בדיקות רפואיות. ב-18 באוגוסט תצא הקבוצה למחנה אימונים בבולגריה בן עשרה ימים, במטרה לגבש את הסגל מקצועית וחברתית. המאמן קדוש והיו"ר גיל רז ביקרו לא מזמן במתחם האימונים בבולגריה וחזרו משם לארץ עם רשמים חיוביים מאוד.

 בשבוע הבא תערוך הפועל את ניסוי הכלים הראשון שלה, כשתערוך שני משחקי אימון: ביום שלישי מול בית"ר שמשון תל אביב (המשחק יערך ברמלה) וביום שישי מול עירוני בת ים. המשחק מול בת ים, אגב, יערך במגרש בבת ים, המגרש בו הפועל תארח את משחקי הבית שלה עד שהשיפוצים באצטדיון טדי יסתיימו.
בגזרת השחקנים, כפי שכבר הבנתם, הסגל של קדוש בשורה התחתונה סגור, למרות שהמאמן היה שמח לראות עוד קשר אחורי לצידו של מוסא סלמן. קדוש החליט לוותר כרגע על החלוץ איציק כהן, זאת בגלל שיש לו בסגל כבר ארבעה חלוצים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה