מתחילים לעבוד



אורי קוקיה סיכם לשלוש שנים בהפועל ירושלים וצפוי לחתום עוד היום על החוזה. "הבהרנו לאורי שהוא שחקן שמאוד חשוב למערכת", מסבירים בבירה את ההחתמה הצפויה. במקביל, נמשכות השיחות עם אלישי כדיר. עדיין לא ברור מי יהיה הגארד הישראלי שיחתום. דרור כהן חתם לעוד עונה

 בהפועל ירושלים מתחילים להזיז עניינים. קצת יותר מחודש אחרי סיום העונה המאכזבת של האדומים, הנהלת הקבוצה סיכמה אמש עם הפורוורד אורי קוקיה לשלוש שנים נוספות. קוקיה, הקפטן של ירושלים, סיים בקיץ חוזה בן שנתיים וצפוי לחתום עוד היום על חוזה חדש לשלוש שנים באופן רשמי.
 לפני כמה ימים, התמונה מבחינתו של קוקיה לא הייתה אופטימית, בעיקר לאור העובדה שבבירה מנהלים משא ומתן גם עם אלישי כדיר. לפי גורמים בהפועל, קוקיה לא אהב את העניין שעודד קטש מעוניין לצרף את כדיר לקבוצה, בעיקר לאור הרצון שלו להיות הגבוה המוביל בסגל. בינתיים, קבוצות כמו מכבי חיפה, מכבי אשדוד וברק נתניה החלו לגלות עניין בקוקיה, שכפי שכבר הבנתם, בסופו של דבר ימשיך ללבוש אדום בשלוש השנים הקרובות.

"הבהרנו לאורי שהוא שחקן שמאוד חשוב למערכת", הסבירו בירושלים את ההחתמה הצפויה, "ויותר מזה, אנחנו נשמח אם הוא יסיים פה את הקריירה. מדובר בשחקן שהקהל מאוד אוהב ובמקרה הזה, מדובר בערך מוסף למועדון". למרות הסיכום של קוקיה, בירושלים עדיין ממשיכים במו"מ עם אלישי כדיר, ומקווים להנחית גם אותו במלחה.
במקרה שכזה, מי שצפוי להיות מושאל הוא ליאור חכמון. בגזרת הגארדים, עדיין נמשכות השיחות עם יובל נעימי ויוגב אוחיון, כאשר אם אחד מהם לא יישאר בבירה, אפיק ניסים, גוני יזרעאלי וגם מורן רוט מוזכרים כמועמדים. בינתיים, מי שמתרחק מהקבוצה הוא דן גרונפלד.
עוזר המאמן דרור כהן חתם לעוד עונה במועדון. המאמן עודד קטש, שנמצא בחופשה פרטית בארה"ב, צפוי לחזור לארץ בתחילת שבוע הבא, ואז ההכנות לעונה הבאה יתחילו לתפוס תאוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה