120 מקומות ישיבה: עיריית ירושלים חנכה את תאי הכבוד החדשים של אצטדיון טדי



עיריית ירושלים חנכה את תאי ה-VIP החדשים באצטדיון טדי לפני המשחק של בית''ר ירושלים מול בני יהודה. ראש העיר לאון: "נשקיע עוד הרבה באצטדיון. נמשיך לקדם את הספורט בבירה''. חוגג: ''לא מובן מאליו''

עיריית ירושלים חנכה אמש (חמישי) את תאי הכבוד החדשים של אצטדיון טדי. האירוע התקיים במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון.

צילום: אורן בן חקון

יצוין כי הפרויקט המיוחד בוצע ע"י החברה העירונית 'אריאל', עבור עיריית ירושלים, בעלות של 5.5 מיליון שקלים ובמימון העירייה. במסגרת הפרויקט נבנו 8 תאי כבוד המכילים כ-120 מקומות ישיבה. תאי הכבוד צוידו בריהוט יוקרתי וטלוויזיות, ומאפשרים חוויית צפייה מתקדמת במשחקים שיתקיימו באצטדיון. כחלק מהפרויקט הותקנה מעלית ישירה מקומת הרחוב, ישירות לתאי הצפייה, ושופצה קומת חדרי הבקרה הממוקמים מעל תאי הכבוד.

בעירייה מציינים כי הפרויקט המיוחד באצטדיון מצטרף לשורה של מהלכים אסטרטגיים אותם מוביל ראש העיר, משה ליאון, שמטרתם להפוך את אצטדיון טדי למוביל בישראל.

תא הכבוד החדש. צילום: אורן בן חקון

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על חניכת תאי הכבוד, באחד מהאתרים הידועים והמוכרים של ירושלים ושל האוהדים בכל הארץ - אצטדיון טדי. אני מצפה בכיליון עיניים לפגוש בהם קהלים רבים ומגוונים, אשר יגיעו ליהנות מהצפייה במשחקים. נמשיך לקדם את הספורט בבירה - למען התושבים והמבקרים בשעריה".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג בירך: "אני רוצה להגיד תודה רבה, זה לא מובן מאליו, אני לא ציפיתי לתמיכה כל כך רחבה מהעירייה, אין מה לומר, מעל ומעבר. כשלא מגיע ראש העיר יודע להגיד, כשמגיע אתה הולך עם האמת עד הסוף, תודה רבה לך ראש העיר משה ליאון".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה