תחרות הטניס הבינ"ל היוקרתית- נפתחת היום



JERUSALEM 'VOLVO' ATP CHALLERNGER 2019 יוצא לדרך!
יתקיים בין התאריכים 20-26.05.19
'במרכז הטניס בישראל – ירושלים'

 צילום: באדיבות איגוד הטניס

סבב ה-ATP היוקרתי מגיע לישראל! לאחר תקופה ארוכה בה לא נערכו תחרויות טניס בינלאומיות גדולות בישראל בכלל ובירושלים בפרט, תיפתח היום, שני , ט"ו באייר תשע"ט, ה-20.05.19 תחרות הטניס היוקרתית
JERUSALEM 'VOLVO' ATP CHALLERNGER 2019  במרכז לטניס בישראל - ירושלים.

התחרות הבינ"ל, על סך פרסים של 54,160 דולר, ביוזמת איגוד הטניס בישראל, עיריית ירושלים והמרכז לטניס בישראל הינה חלק מסבב תחרויות ה-ATP העולמי. התחרות תתקיים בין התאריכים 20-26 במאי 2019 מהשעה 10:00 ועד שעות הערב בהשתתפות שחקנים מרחבי העולם ובכירי הטניסאים של ישראל ביניהם דודי סלע, עידן לשם, ישי עוליאל, בן פתאל, אור רם-הראל ושחר אלבז.

בטורניר הזוגות נזכה לראות את יוני ארליך הוותיק שישתף פעולה עם הקנדי עדיל שמאסדין. ישי עוליאל ואור רם-הראל ישתפו פעולה יחד בטורניר הזוגות ועידן לשם ישחק עם גלב סקארוב מצרפת. הישראלים מגיעים בכושר טוב לאחר שסלע סיים כפינאליסט בגמר צ'לנג'ר בגוואנגז'ו, ישי עוליאל זכה בטורניר הרקליון ביוון וניצח בחצי הגמר את עידן לשם. כ-50 שופטים ומשקיפים מחו"ל יגיעו לשפוט בתחרות הבינ"ל.

במקביל לתחרות זו, תתקיים (באותם התאריכים) בירושלים גם תחרות בינלאומית לנשים, על סך של 25,000 דולר. בתחרות הנשים צפויות לשחק הטניסאיות הישראליות המובילות, שעבורן זו תהיה הזדמנות מצוינת להשיג נקודות בדירוג העולמי. בין הישראליות ישחקו דניז חזניוק, לינה גלושקו, מאיה טחן, ולדה אקשיברובה וצעירות נוספות. גם חזניוק מגיעה בכושר טוב לאחר שזכתה בטורניר בפורטוגל.

משחקי הגמר יתקיימו ביום ראשון, כ"א אייר תשע"ט ה-26.05.19 באצטדיון המרכזי של מרכז הטניס הירושלמי. גמר הנשים ייפתח בשעה 15.30 וגמר הגברים בשעה 17.00. הכניסה לכל משחקי התחרות ולמשחקי הגמר הינה חופשית.

עבור כל המשתתפים JERUSALEM 'VOLVO' ATP CHALLERNGER 2019  מהווה הזדמנות מצוינת להשגת נקודות בדירוג העולמי. שינוי השיטה לצבירת נקודות בדירוג הביא לביקוש שיא של שחקנים מרחבי העולם, להשתתף בתחרות בירושלים. בנוסף, מהווה התחרות, הזדמנות ממשית עבור הטניסאים והטניסאיות הישראלים, הזוכים למספר כרטיסים חופשים לתחרות, לעשות שדרוג משמעותי בהשגת נקודות דירוג ועוד בתחרות המתקיימת בישראל.       

לקראת תחרות הגברים יתקיים בירושלים טורניר על כרטיס חופשי אחרון לתחרות הבינ"ל, בהשתתפות שני ירושלמים - אוראל קמחי וגלעד תמר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ירושלים שמחה ונרגשת לארח את תחרות האתגר של סבב ה-ATP העולמי במרכז הטניס בישראל – ירושלים.  כעיר הבירה וכעיר בעלת מסורת ספורטיבית מפוארת, ירושלים היא הבמה הראויה לאירוח אירועי הספורט הגדולים בישראל ובהם תחרויות בין לאומיות וארציות בכל ענפי הספורט. אנו מברכים על ההחלטה לקיים תחרות בינ"ל בסדר גדול שכזה במרכז הטניס בישראל – ירושלים, שהינו מרכז הטניס היפה בארץ ושמחים על שיתוף הפעולה האמתי והפורה בין עיריית ירושלים לאיגוד הטניס בישראל.  אירוח תחרות האתגר של ה-ATP  בטניס מהווה נדבך מרכזי נוסף בתנופת הספורט האדירה שחווה העיר ירושלים בשנים האחרונות וביסוסה כבירת הספורט של ישראל".

יו"ר איגוד הטניס, יוני ירום: ״איגוד הטניס מודיע בשמחה על חזרתה של תחרות האתגר של ה-ATP לירושלים, לאחר למעלה מ-25 שנים. התחרות יוצאת לפועל תחת חסותה של חברת מאיר/וולבו התומכת רבות בטניס הישראלי ובשיתוף פעולה עם רשות הספורט של עיריית ירושלים. תחרות איכותית ויוקרתית זאת מיועדת לעזור לטניסאים הישראלים להשיג נקודות דירוג שיקדמו אותם בדירוג העולמי. בנוסף תתקיים גם תחרות מקצוענית לנשים המעניקה אף היא נקודות דירוג עולמיות. שני אירועים אלו הנערכים במקביל במרכז הטניס בירושלים, ממקמים את הטניס הישראלי שוב בזירה הבינלאומית ומהווים צעד המשכי בניסיונות המחודשים להצעיד את הטניס למקומו הראוי״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה