רוני לוי חתם בבית״ר ירושלים



חרושת השמועות סביב הגעתו של רוני לוי לבירה התבררו כנכונות. המנהל המקצועי של המועדון, יוסי בניון החזיר את המאמן לקדנציה נוספת בבית"ר ירושלים

קרדיט: בית״ר ירושלים.

 לא מעט שמועות היו סביב חזרתו של רוני לוי לתפקיד מאמן בית"ר ירושלים. השמועות הפכו היום (ה') לעבודות כשפורסם כי לוי חתם בקבוצה. לאחר ההכרזה אמר המנהל המקצועי יוסי בניון: "אני שמח על החתמתו של רוני לוי, ללא ספק מדובר באחד המאמנים הכי טובים שיש בכדורגל הישראלי. אני משוכנע במאה אחוז כי רוני הוא האדם והמאמן המתאים ביותר להוביל את הדרך אותה אנו מתווים במועדון בסדר גודל שלנו. אני בטוח שיחד עם רוני נגיע למקומות אליהם אנו שואפים".


רוני לוי הוסיף: "שמח ומלא מוטיבציה לאמן את בית"ר ירושלים, מועדון גדול וחשוב בכדורגל הישראלי, אני מודע לאחריות ואעשה הכל כדי להשיב את בית"ר למקום הראוי לה. רוצה להודות לבעלים משה חוגג, לאלי אוחנה וליוסי בניון על האמון ומשוכנע שיחד נוכל לעמוד במשימות העומדות לפנינו. מבטיח לקהל הגדול של בית״ר שהוא יראה קבוצה טובה, מחויבת וחזקה שתאבק על כל התארים". לוי טרם החליט את מי למנות לעוזרו ונראה כי הוא גם יבקש לצרף מאמן שוערים חדש.

זו קדנציה שלישית של לוי בבית"ר, אחרי שאימן במועדון בשנת 2011 ומאוחר יותר גם בעונת 2013/14 ועזב בסיומה. לוי אימן עד לפני מספר חודשים את אנורתוזיס פמגוסטה מהליגה הקפריסאית ומאז שסיים את דרכו בקבוצה לקח הפסקה מאימון. לוי, שהוזכר גם כמועמד לנבחרת ישראל טרם מונה אנדי הרצוג לתפקיד, זכה בשלוש אליפויות עם מכבי חיפה וגם בגביע בשנת 2016, אז שיחק המנהל המקצועי של בית"ר כיום, יוסי בניון, תחתיו בקבוצה. לוי היה האופציה המועדפת על בניון ואלי אוחנה מתחילת הדרך ולמרות שהבעלים משה חוגג ביקש לבדוק גם את האפשרות להביא את יוסי אבוקסיס או ברק בכר, הוא נתן לבניון גב מלא בבחירה וכך מונה רוני לוי לתפקיד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה